loading...
سایت تفریحی گیل نیوز
masoud بازدید : 713 سه شنبه 04 خرداد 1395 نظرات (0)

رازهایی از زندگی شخصی مهران مدیریUnknown Object

در ادامه این مطلب قصد داریم با دوره کردن مصاحبه فرهاد مدیری پسر مهران مدیری, کمی از شرایط زندگی خانواده هنرمند مدیری آگاه شویم.

زندگی خانوادگی مهران مدیری

آدم ها را با بچه های شان بهتر می شود شناخت. از تربیتی که شده اند و حر ف هایی که می زنند می توان اتمسفر داخل خانه شان را حدس زد. حالا هم نوبت مهران مدیری است تا او را با پسرش فرهاد بشناسیم. فرهاد که این روزها موزیسین شده و حتی موسیقی کارهای پدر را هم می سازد و انتخاب می کند، حرف هایی درباره خلق و خوی پدرش و حتی کارهایی که مادرش انجام می دهد. این حرف ها برای زمانی است که او تازه داشت ریش و سبیل در می آورد و گواهینامه هم نداشت. با بازخوانی صحبت های او کمی بیشتر از خانه و تبار مدیری ها سر در آوردیم و شما را هم در لذت آن شریک می کنیم.

مهران مدیری و پسرش فرهاد

اردیبهشتی مستقل

فرهاد مدیری متولد ۱۸ اردیبهشت ۱۳۷۰ است. او در هنرستان موسیقی درس خوانده و برای ادامه تحصیل به خارج از ایران رفته است. نه در فرم لباس پوشیدن فرهاد اثری از بچه های هنری است و نه در مرتب کردن چهره اش؛ البته همه اینها را خودش انتخاب کرده و پدرش نقشی در انتخاب این فرم لباس پوشیدنش ندارد؛ حتی می تواند بخندد و تعریف کند که ریش فراوانی داشته و برای آمدن سر گفت و گو آنها را اصلاح کرده چون نمی خواسته عکسش با آن ریش های بلند چاپ شود!

همسر مهران مدیری چه می کند

همسر مهران مدیری و مادر فرهاد و شهرزاد رشته اش هنری بوده و ادبیات. او خانه دار است و برای خودش می نویسد و هیچ وقت دغدغه انتشار نوشته هایش را نداشته. اسم فرهاد را هم مادرش انتخاب کرده و بعد از آن مهران مدیریزیاد از این اسم در شخصیت های تلویزیونی اش استفاده کرده است.

مهران مدیری و پسرش ، هسر مهران مدیری ، ‌پسر مهران مدیری

مهران مدیری و فرهاد پسرش

شوخ طبعی ارثی

او شوخ طبعی را هم از پدرش به ارث برده؛ اگر چه آن روزها کمتر امکان بروز این توانایی را پیدا می کرد و می گفت: «همه می گویند پدرم آدم شلوغی است من به خاطر شرایط خانوادگی ام نمی توانستم این طور باشم»
البته آنقدر با هوش بود که گزک دست کسی ندهد و بگوید حضور پدرش همیشه به نفعش تمام می شود و هیچ وقت با او مشکلی نداشته است. به همین خاطر هم بود که گفت: «به فامیلی مدیری افتخار می کند، هر چند سختی های زیادی دارد.»

بیلیاردبازی با پدر

وقتی فرهاد مدیری را ببینید قد بلند او سریع توجه شما را جلب می کند. بیخود نبود که پدر در اجرای جشنواره فجر پشت تریبون گفت: «قد و بالات رو قربون» همه فکر می کردند بسکتبالیست است اما خودش می گفت : « اهل بسکتبال نیستم و تنها سه ماه رفتم» و با خنده ادامه داد: «اثرش را گذاشته از بس که قدم بلند است. اما اهل ورزش های رزمی هستم و اهل دفاع شخصی. با پدر هم بیلیارد بازی می کنم. بیلیارد پدر از من بهتر است و همیشه مرا می برد» فرهاد اهل شنا هم بود. می گفت پدرش برای کوهنوردی یا ورزش های دیگر هم وقت ندارد. بیشتر اهل نرمش است و اهل سینما رفتن هم نیست. در سال های اخیر تنها یک بار با هم به سینما رفته اند ولی کنسرت زیاد می رفتند.

مهران مدیری ، ‌پسر مهران مدیری ، فرهاد مدیری

بیلیارد بازی مهران مدیری

بازی برای پدر

فرهاد تنها یک بار جلوی دوربین رفته است، در برنامه جنگ ۷۷٫ در آن نقش بچگی پدرش را بازی می کند؛ از بس به هم شبیه هستند و این را همه می گویند. در پشت صحنه برنامه های پدرش زیاد چرخیده ولی با این وجود علاقه چندانی به بازیگری ندارد.

واقعیت این است که همیشه از زیان بازیگرها درباره حاشیه ها شنیده ایم خودمان هم نمی دانستیم وقتی فرهاد مدیری می گفت که در آرزوهای دور و دراز هنری اش جایی برای بازیگری وجود ندارد به خاطر حاشیه هاست یا اصولا علاقه ای به این محیط و فضا ندارد اما می تواند بگوید: «همه خانواده مجبورند این حاشیه ها را تحمل کنند . هر کدام به اندازه خودشان. مسلما مادرم به این خاطر که پدر صدر است فشار بیشتری را تحمل می کند. اما این بار روی همه خانواده هست.»
بنابراین گزارش؛ فرهاد مدیری با اینکه علاقه ای به بازیگری نداشت ولی هدف فیلمسازی داشت. البته اهل سریال سازی نیست وحضور در سینما را ترجیح می دهد. در آن روزها استارت ساختن فیلم کوتاه را هم زده بود. به خاطر هنری بودن رشته اش در مدرسه ویک عمر زندگی دریک خانواده هنری درباره سریال های پدرش هم صحبت می کند. تا آن زمان به نظر فرهاد مدیری سریال مرد هزار چهره بهترین سریال پدرش بود. شاید هنوز هم باشد. به خاطر کارگردانی، ایده و بازی بازیگرها و… و بین سریال ها هیچ علاقه ای به «جایزه بزرگ» نداشت.

مهران مدیری و پسرش ، فرهاد مدیری ، مهران مدیری

عکس مهران مدیری و فرزندش

آزادی به مقدار لازم اما مشروط

مشکل رفت و آمد در خانه شان وجود نداشت. فرهاد حتی ممکن است تا ساعت سه، چهار صبح بیرون باشد اما حتما خانواده اش می دانند که کجاست و چه کار می کند. اما پدر این طور نیست؛ یعنی گاهی پیش می آید که خانواده ندانند او کجاست و چه می کند.
مهران مدیری برای فرهاد و شهرزاد کادو هم خوب می خرد. به نظر می رسد حواسش به روز تولد بچه هایش هست ولی آخرین کادویی که تا آن زمان به پسرش داده، پول بوده فرهاد خندید و گفت :«نقدی حساب کرد» اما کادوی برعکس هم وجود دارد. پسر برای پدر معمولا کتاب و سی دی می خرد و وقتی روی قیمت ها اصرار می کردیم و می خواستیم بودجه پول توجیبی اش را حدس بزنیم، می گفت: «معمولی. پسر بیل گیتس که نیستم!»

موسیقی در خانه مدیری ها

ساز تخصصی فرهاد پیانوست ولی سازهای دیگر را هم امتحان کرده است که گاه برای پدرش هم ساز می زند تا او بخواند؛ البته این در صورتی است که وقت برای آوز خوانی وجود داشته باشد که معمولا این طور نمی شود. معمولا پدر در خانه نیست و سرکار است یا آنکه در مرحله پیش تولید سریال هایش قرار دارد. فرهاد در ادامه حرف هایش درباره موسیقی می گفت: «بابا استعداد بی نظیری در موسیقی دارد.»
مهران مدیری به طور حرفه ای ساز نمی زند. یک مدت ساز ضربی می زده و یک مدت گیتار و پیانو. با وجود اینکه پدرش صدای خوبی دارد ولی فرهاد خاطره ای از لالایی پدر ندارد. گهگاه شنیدن صدای پدر که برای خودش آوازی زمزمه می کند، حال او را خوب می کند.

شغل همسر مهران مدیری چیست؟ + تصاویر

منبع : مشرق – ویکی پدیا – / ک

 

رازهایی از زندگی شخصی مهران مدیری با همسر و فرزندانش …

www.persianv.com/view/338621.php

 

۳ روز پیش – مهران مدیری , پسر مهران مدیری , خانواده مهران مدیری , زندگی مهران مدیری , فرزندان مهران مدیری , مهران مدیری و پسرش , گفتگو با پسر مهران مدیری , عکس …

رازهایی از زندگی شخصی مهران مدیری با همسر و فرزندانش – …

www.bornanews.ir/…/407131-رازهایی-از-زندگی-شخصی-مهران-مدیری-با-همسر-فرزندا…

 

۲ روز پیش – قصد داریم با دوره کردن مصاحبه فرهاد مدیری پسر مهران مدیری, کمی از شرایط زندگی خانواده هنرمند مدیری آگاه شویم.

رازهایی از زندگی شخصی مهران مدیری با همسر و فرزندانش …

www.ghatar.com/…/رازهایی-از-زندگی-شخصی-مهران-مدیری-با-همسر-و-فرزندانش-تصا…

 

۲ روز پیش – رازهایی از زندگی شخصی مهران مدیری با همسر و فرزندانش +تصاویر. ۰ کلیک. برچسب‌ها: مهران مدیری، همسر و فرزندانش، تصاویر، رازهایی، زندگی شخصی.

شغل خانوم مهران مدیری چیست | زندگی شخصی مهران مدیری | چی …

chi-miz.ir/شغل-خانوم-مهران-مدیری-چیست-زندگی-شخصی.html

 

۲۳ ساعت پیش – رازهایی از زندگی شخصی مهران مدیری. در ادامه این مطلب قصد داریم با دوره کردن مصاحبه فرهاد مدیری پسر مهران مدیری, کمی از شرایط زندگی خانواده هنرمند …

رازهایی از زندگی شخصی مهران مدیری با همسر و فرزندانش

tnews.ir/news/8b8963199394.html

 

۲ روز پیش – قصد داریم با دوره کردن مصاحبه فرهاد مدیری پسر مهران مدیری, کمی از شرایط زندگی خانواده هنرمند مدیری آگاه شویم.

رازهایی از زندگی شخصی مهران مدیری با همسر و فرزندانش …

www.shomaokhabar.com/…/رازهایی-از-زندگی-شخصی-مهران-مدیری-با-همسر-و-فرزندا…

 

قصد داریم با دوره کردن مصاحبه فرهاد مدیری پسر مهران مدیری, کمی از شرایط زندگی خانواده هنرمند مدیری آگاه شویم.

رازهایی از زندگی شخصی مهران مدیری با همسر و فرزندانش – …

wwwkhabar.ir/6392863

 

قصد داریم با دوره کردن مصاحبه فرهاد مدیری پسر مهران مدیری, کمی از شرایط زندگی خانواده هنرمند مدیری آگاه شویم.

رازهایی از زندگی شخصی مهران مدیری با همسر و فرزندانش – …

monitor.shafaqna.com/FA/IR/4579673

 

رازهایی از زندگی شخصی مهران مدیری با همسر و فرزندانش. قصد داریم با دوره کردن مصاحبه فرهاد مدیری پسرمهران مدیری, کمی از شرایط زندگی خانواده هنرمند مدیری آگاه شویم.

حزب الله – مهران مدیری و پسرش

www.hezbollahnews.com/vdchiknzz23nzzd.tft2.html

 

پنجشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۲۰. کد مطلب : ۱۱۴۱۲۱٫ مهران مدیری و پسرش. رازهایی از زندگی شخصی مهران مدیری با همسر و فرزندانش. Share/Save/Bookmark.

رازهایی از زندگی شخصی مهران مدیری + عکس – نیک فان

nikfun.vistablog.ir/post/41881

 

۱ روز پیش – مهران مدیری و همسرش عکس …, jamnews.ir رازهای جالب زندگی شخصی فوتبالیست مشهور و نامزدش فاش شد عکسرازهای جالب زندگی شخصی فوتبالیست …

شغل همسر “مهران مدیری” چیست؟ | نوروز ۹۵

www.downloadmovie2016.ir/2016/05/21/شغل-همسر-مهران-مدیری-چیست؟/

 

۲۱ ساعت پیش – رازهایی از زندگی شخصی مهران مدیری. در ادامه این مطلب قصد داریم با دوره کردن مصاحبه فرهاد مدیری پسر مهران مدیری, کمی از شرایط زندگی خانواده هنرمند …

مهران مدیری و پسرش /تصاویر – ملیت

meliyat.com/fa/news/161058/مهران-مدیری-و-پسرش-تصاویر

 

رازهایی از زندگی شخصی مهران مدیری با همسر و فرزندانش. پرشین وی. برچسب ها: مهران مدیری. Bookmark and Share. X Share. Google Reader Stumble Upon Delicious …

پورتال نیک صالحی

www.niksalehi.com/

 

هر چیزی که میخواهید از زندگی احسان علیخانی بدانید! … پس از فوتوکال، حالا با لباس رسمی: اصغر فرهادی، ترانه علیدوستی و شهاب حسینی روی فرش قرمز جشنواره کن + …

همسر و فرزندان مهران مدیری

film-music-download115.rozblog.com/post/161/همسر-و-فرزندان-مهران-مدیری.html

 

۱ روز پیش – مهران مدیری و همسرش , عکس فرزندان مهمران مدیری , تصاویر پسر و دختر مهران مدیری , زندگی شخصی مهران مدیری , عکسهای نایاب مهران مدیریرازهایی از …

همسر و فرزندان مهران مدیری – هایپ من – رز بلاگ – متفاوت ترین …

myhype.rozblog.com/tag/مدیری

 

رازهایی از زندگی شخصی مهران مدیری با همسر و فرزندانش – خبرگزاری برنا www.bornanews.ir/…/407131-رازهایی-از-زندگی-شخصی-مهران-مدیری-با-همسر-فرزندانش

شغل همسر “مهران مدیری” چیست؟ + تصاویر – خبر یاب ، وب گردی …

news.yfile.ir/شغل-همسر-مهران-مدیری-چیست؟-تصاویر/

 

۲۲ ساعت پیش – رازهایی از زندگی شخصی مهران مدیری. در ادامه این مطلب قصد داریم با دوره کردن مصاحبه … حالا هم نوبت مهران مدیری است تا او را با پسرش فرهاد بشناسیم.

رازهایی از زندگی شخصی مهران مدیری + عکس – ایران مطلب

iranmatlab.ir/fa/news/88352/رازهایی-از-زندگی-شخصی-مهران-مدیری-عکس

 

در ادامه این مطلب قصد داریم با دوره کردن مصاحبه فرهاد مدیری پسر مهران مدیری, کمی از شرایط زندگی خانواده هنرمند مدیری آگاه شویم.

شغل همسر مهران مدیری چیست؟+عکس | داورنیوز

freedownloadnew95.web.laserland.ir/page-352474.html

 

اگر شما هم از طرفداران “مهران مدیری” کارگردان و بازیگر محبوب کشورمان هستید با ما همراه باشید تا با رازهایی از زندگی اش آشنا …رازهایی از زندگی شخصی مهران مدیری با …

رازهایی از زندگی شخصی مهران مدیری با همسر و فرزندانش +عکس

new.fastcamp.ir/news/54543

 

۱ روز پیش – قصد داریم با دوره کردن مصاحبه فرهاد مدیری پسر مهران مدیری, کمی از شرایط زندگی خانواده هنرمند مدیری آگاه شویم.

شغل همسر “مهران مدیری” چیست؟ | هیت لیپ – پرتال تفریحی …

heatleap.ir/شغل-همسر-مهران-مدیری-چیست؟-هیت-لیپ/

 

۱۹ ساعت پیش – رازهایی از زندگی شخصی مهران مدیری. در ادامه این مطلب قصد داریم با دوره کردن مصاحبه فرهاد مدیری پسر مهران مدیری, کمی از شرایط زندگی خانواده هنرمند …

همسر مهران مدیری و فرزندانش چه می‌کند +تصاویر – رسانه ی …

fardanews.rasanetv.ir/page-852301.html

 

رازهایی از زندگی شخصی مهران مدیری با همسر و مدیری با همسر و فرزندانش + می کند+ تصاویر همسر مهران مدیری دختر یکی نامه مهران مدیری تصاویر بازی می‌کند و با همسر …

رازهایی از زندگی شخصی مهران مدیری با همسر و فرزندانش – واضح

vazeh.com/n14027432/رازهایی-از-زندگی-شخصی-مهران-مدیری-با-همسر-و-فرزندانش

 

۲ روز پیش – رازهایی از زندگی شخصی مهران مدیری با همسر و فرزندانش-قصد داریم با دوره کردن مصاحبه فرهادمدیری پسر مهران مدیری, کمی از شرایط زندگی خانواده …

شغل همسر “مهران مدیری” چیست؟ + تصاویر | اولین ها

news.avalinha.com/post/537011.html

 

رازهایی از زندگی شخصی مهران مدیری. در ادامه این مطلب قصد داریم با دوره کردن مصاحبه فرهاد مدیری پسرمهران مدیری, کمی از شرایط زندگی خانواده هنرمند مدیری آگاه شویم.

حقایقی از زندگی شخصی مهران مدیری

www.entekhab.ir/fa/news/48386/حقایقی-از-زندگی-شخصی-مهران-مدیری

 

۵ دی ۱۳۹۰ ه‍.ش. – آنها در طبقه پایین زندگی می کردند… نوروز سال ۸۹ یعنی اولین سالی که مهران مدیری در تلویزیون حضور نداشت و سریال های ضعیف تلویزیونی صدای همه …

رازهای ناگفته از ازدواج و زندگی خصوصی “آنا نعمتی” + عکس | …

saten.ir › اخبار داغ

 

۲۹ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. – -در آن برهه ‌ای که مشکلاتی بر سر زندگی شخصی ‌تان پیش آمد و از همسرتان جدا ….. همسر مهران مدیریدختر مهران مدیری خانواده مهران مدیری پسر مهران مدیری …

عکس های شخصی عروسی مهران غفوریان بایگانی | عکس جدید ۹۴

pixmodel.ir/tag/عکس-های-شخصی-عروسی-مهران-غفوریان/

 

۲ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. – پسر و دختر مهران مدیری , زندگی شخصی مهران مدیری , عکسهای نایاب مهران ….. +عکس · رازهایی از زندگی شخصی مرجانه گلچین از زبان خودش / چرا مادر نشدم …

شغل همسر “مهران مدیری” چیست؟ تصاویر | News File

newsfile.ir/news/شغل+همسر+“مهران+مدیری”+چیست؟+++تصاویر

 

اگر شما هم از طرفداران “مهران مدیری” کارگردان و بازیگر محبوب کشورمان هستید با ما همراه … خبرپو – 1 روز پیش; رازهایی از زندگی شخصی مهران مدیری با همسر و فرزندانش …

مهم ترین رازها از زندگی شخصی ماریا شاراپووا + تصاویر – سیمرغ

seemorgh.com › ورزش › بعد از ۹۰

 

۴ خرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. – مهم ترین رازها از زندگی شخصی ماریا شاراپووا + تصاویر. ماریا شاراپووا ….. زندگی خانوادگی و شخصی مهران مدیری از زبان پسرش فرهاد! باور می کنید …

مهران مدیری دیگر نمی خندد! | هنرمندان | سرگرمی – پرشین فال

www.persianfal.com › سرگرمی › هنرمندان

 

۲۴ شهریور ۱۳۹۰ ه‍.ش. – عکسی که با یادداشت شخصی مدیری همراه بود. کسی که تاکید دارد حوصله لبخند از زندگی‌اش خارج است. گرچه زندگی روزمره او در دفتر آرامش در خانه بزرگ …

رازهایی از زندگی خصوصی “رضا کیانیان” – آفتاب

aftabnews.ir/vdcfcvdyvw6dt0a.igiw.html

 

آفتاب : آفتاب: مجله تپش با عنوان «رازهایی از زندگی خصوصی رضا کیانیان» به پرسش‌های زیر پاسخ داد. …. بر مبنای همان آنارشیسمی که در زندگی شخصی ام وجود دارد، هر اتفاق بدی که در زندگی ام بیفتد با آن روبه رو می شوم و …. مهران مدیری و همسرش +عکس …

زندگی شخصی مهران مدیری – فارس نویس

www.farsnevis.ir/fun/مصاحبه-با-هنرمندان/۱۰۹۸۹/زندگی-شخصی-مهران-مدیری.html

 

زندگی شخصی مهران مدیری … از همان موقع هم مادرش در آپارتمانی کنار آپارتمان پسرش، مهران زندگی می‌کند. … کمتر کسی می داند که مهران مدیری سید اولاد پیغمبر(ص) است! …. رازهایی که هر خانمی باید‌ د‌رباره حالت‌د‌اد‌ن موها بد‌اند‌ · اس ام اس های حال گیری از پسرها …

سبک زندگی ، بیوگرافی و نوع پوشش افراد مشهور(۴۴) / مهران …

vista.ir/…/سبک-زندگی-،-بیوگرافی-و-نوع-پوشش-افراد-مشهور(۴۴)-مهران-مدیری-همه-ح…

 

در این شماره بیوگرافی ، سبک زندگی و عکس های زیبا از سبک لباس پوشیدن احسان علیخانی و … رازهایی از زندگی شخصی مهران مدیری با همسر و فرزندانش +تصاویر …

جام نیوز :: JamNews – رازهای جالب زندگی شخصی …

www.jamnews.ir/detail/News/545243

 

۲۸ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. – رازهای جالب زندگی شخصی فوتبالیست مشهور و نامزدش فاش شد +عکس …. پشت پرده بازی نکردن مهران مدیری و رفتن غفوریان و رضویان +عکس.

حقایقی از زندگی شخصی مهران مدیری | نیم ست

www.nimset.ir/1394/09/13/حقایقی-از-زندگی-شخصی-مهران-مدیری/

 

۱۳ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. – آنها در طبقه پایین زندگی می کردند…برترینها به نقل از تماشا : نوروز سال ۸۹ یعنی اولین سالی که مهران مدیریدر تلویزیون حضور نداشت و سریال های …

سبک زندگی بیوگرافی و نوع پوشش افراد مشهور ۴۴ مهران …

irannp.com/…/in_persianv.comr5.lviewr5.l329305.php_ts1_سبک-زندگی-بیوگراف…

 

رازهایی از زندگی شخصی مهران مدیری با همسر و فرزندانش +تصاویر. قصد داریم با دوره کردن مصاحبه فرهادمدیری پسر مهران مدیری, کمی از شرایط زندگی خانواده هنرمند مدیری …

ایران-فرهنگی – خبر ایرونی

khabariruni.tk/source/36/ایران+فرهنگی

 

استیفن گرین‌بالت آمریکایی بااین‌همه خود را وقف آن کرده تا بیشتر به زندگی این شخصیت… احسان کرمی …رازهایی از زندگی شخصی مهران مدیری + عکس. ۴ ساعت قبل …

- رازهایی برای داشتن دندانهایی سفید و درخشان!! – چه خبر

www.chekhabar.ir/News/18714/رازهایی-برای-داشتن-دندانهایی-سفید-و-درخشان!!

 

۱۳ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. – زندگی خانوادگی و شخصی مهران مدیری از زبان پسرش فرهاد! … رازهایی برای داشتن دندانهایی سفید و درخشان!! تناسب و زیبایی. رازهایی برای داشتن …

رضا عطاران رازهای زندگی خصوصی اش را فاش کرد – مجله ابرتازه ها

www.abartazeha.ir › فرهنگ و هنر › اخبار هنرمندان

 

رضا عطاران رازهای زندگی خصوصی اش را فاش کرد رضا عطاران همان پسرک جوان است … بعضی‌ها مثل مهران مدیری و ارژنگ امیر فضلی ممنوعیت کاری شان تا ۳ سال طول کشید.

همه چیز درباره مهران مدیری – سحرگاه امید

sahargaheomid.blogsky.com/1388/01/15/post-67/

 

شاید این متفاوت‌ترین مصاحبه‌ای باشد که از مدیری می‌خوانید و در آن می‌توانید نکات ریزی از زندگی شخصی مهران مدیری پیدا کنید. این گفت‌وگو از سوی پایگاه خبری سرو …

بیوگرافی مهران مدیری + کارگردان و بازیگر – پارس ناز

www.parsnaz.ir/news_detail_3411.html

 

از همان موقع هم مادرش در آپارتمانی کنار آپارتمان پسرش، مهران زندگی می‌کند. … کمتر کسی می داند که مهران مدیری سید اولاد پیغمبر(ص) است! … کلا خانوادگی خوبند.

مصاحبه با لاله اسکندری و همسرش ۲ روز بعد از ازدواج + تصاویر …

www.talab.ir/news/faces/interview-with-laleh-eskandari-and-his-wife-2-days.html

 

تست روانشناسی · دوران سالمندی · رازهای موفقیت · روانشناسی زناشویی · روانشناسی کودک · روانشناسی و خانواده … پست خواندنی در اینستاگرام بازیگر معروف + عکس · نقش مهران مدیری در مجری شدن مژده … دور از هیاهوی بازیگری، لاله و ساسان یک زندگی تازه را ساخته‌اند. …. هم به کار رسیدگی می‌کند و هم می‌تواند زندگی شخصی را مدیریت کند.

خوانندگان مهمان برنامه دورهمی مهران مدیری – فان گاه

fungah.ir/search/?q=خوانندگان%۲۰مهمان%۲۰برنامه%۲۰دورهمی%۲۰مهران%۲۰مدیری

 

رازهایی درباره ستاره های هالیوودی همه ما رازهایی داریم و رازها بخشی از زندگی انسان ها را … بسیاری از ما جزئیات زیادی در زندگی شخصی مان داریم که هرگز به کسی نگفته ایم …

وبلاگ شخصی مهران اصطلاحات و – تکنولوژی – صفحه نخست

teknoloji.vahid-tanha1370.ir/وبلاگ-شخصی-مهران-اصطلاحات-و.html

 

۲ روز پیش – وبلاگ شخصی مهران – اصطلاحات و جملات جدید پشت ماشین و کامیون + آپدیت ۹۲ – …رازهایی از زندگی شخصی مهران مدیری با همسر و … رازهایی از زندگی …

رازهایی از زندگی خصوصی سحر قریشی ؛ از آمادگی برای مادر …

www.akairan.com/biography/superstar/news201510241292754314.html

 

۲ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. – رازهایی از زندگی خصوصی سحر قریشی ؛ از آمادگی برای مادر شدن تا … + عکس ….. معرفی همسر و فرزندانمهران مدیری +تصاویر …

حقایقی بسیار جالب و خواندنی در مورد بازیگران ایرانی – که

www.irannaz.com/news_detail_17142.html

 

محمدرضا گلزار و مهران مدیری و چه ماشینی سوار می شوند کدام هنرپیشه بیلیارد باز قهاری هست و کدام هنرپیشه تنها زندگی میکنه کدام هنرپیشه حقایقی بس.

ایران رمان – رازهای زندگی شخصی رضا عطاران

forum.iranroman.com/archive/index.php?thread-110195.html

 

۷ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. – نسخه‌ی کامل: رازهای زندگی شخصی رضا عطاران. شما در حال … بعضی‌ها مثل مهران مدیری و ارژنگ امیر فضلی ممنوعیت کاری شان تا ۳ سال طول کشید. من تا یک …

برنامه دورهمی مهران مدیری با پرویز پرستویی – باکس ۹۸

box98.ir/search/?…برنامه%۲۰دورهمی%۲۰مهران%۲۰مدیری%۲۰با%۲۰پرویز%۲۰پرست…

 

باکس ۹۸ تفریحی سرگرمی اخبار روز ایران و جهان پزشکی سلامت سبک زندگی زناشویی مد و … برنامه دورهمیمهران مدیری با پرویز پرستویی … برای کاوش تجربیات جدید که اغلب شامل ریسک کردن یا کنترل خطر همراه با چالش شخصی، در ….. رازهایی درباره ستاره های هالیوودی همه ما رازهایی داریم و رازها بخشی از زندگی انسان ها را تشکیل می دهند.

اخرین مهمان برنامه دور همی مهران مدیری – باکس ۹۸

box98.ir/search/?q=اخرین%۲۰مهمان%۲۰برنامه%۲۰دور%۲۰همی%۲۰مهران%۲۰مدیری

 

به محض اینکه هواپیما از زمین بلند می شود پیامکی ناشناس از طرف شخصی در … حاصل گفت و گویمان نقبی زده است به رازهاییخواندنی از زندگی این زوج دوست داشتنی.

همشهری جوان از زندگی داخلی مهران مدیری می گوید – بررسی …

www.biaaatoo.blogfa.com/post-85.aspx

 

یکی از دوستان به اسم مهران توی نظرات خصوصی مطلبی راجب مهران مدیری گذاشته بود که واقعا شوکه شدم!!!! خیلی … از همان موقع هم مادرش در آپارتمانی کنار آپارتمان پسرش، مهران زندگی می کند. مادر مهران ۱۵-۲۰ … مهران است. کلا خانوادگی خوبند. …. رازهایهنرمندان

ایران نیوز – رازهایی درباره ستاره های هالیوودی که نمی‌دانستید

irannews24.ir/details/30443/…/رازهایی-درباره-ستاره-های-هالیوودی-که-نمی‌دانستید-

 

۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ ه‍.ش. – ایران نیوز – ایران نیوز۲۴: شاید جالب باشد که رازهایی را درباره ستاره های هالیوودی بدانید که هیچوقت از آنها آگاهی نداشته اید. … بسیاری از ما جزئیات زیادی در زندگی شخصی مان داریم که هرگز به کسی …. مهران مدیری و همسرش + تصویر …

عکس همسر مهران مدیری و فرزندانش

fungood.ir/tags/عکس-همسر-مهران-مدیری-و-فرزندانش.html

۱۶ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. – فتوعکس ، مهران مدیری و همسرش ، عکس های شخصی مهران . … مهران مدیری و خانواده اش,بیوگرافی وزندگینامه مهران . … ماجرای زندگی خصوصی مهران مدیری .

رازهای زندگی که نباید به همسرانمان بگوییم – تکرو

takru.ir/news/94531

 

حال رازهای زندگی که نباید به همسران خود بگوییم چیست؟ سال ها بود که برای ما از …. زندگی خانوادگی وشخصی مهران مدیری از زبان پسرش فرهاد! زندگی معمولی ستاره های …

صفحه بعد – خبرنگار فارسی – تیتر جدیدترین و آخرین اخبار …

www.siterooz.com/index.php?pageNum_Recordset1=1&totalRows_Recordset1…

 

در این شماره بیوگرافی ، سبک زندگی و عکس های زیبا از سبک لباس پوشیدن احسان علیخانی و …. رازهایی از زندگی شخصی مهران مدیری با همسر و فرزندانش +تصاویر.

دکتر کردوانی در برنامه مهران مدیری – نیوز

۹us.ir/search/?q=دکتر%۲۰کردوانی%۲۰در%۲۰برنامه%۲۰مهران%۲۰مدیری&page=930

 

هوش هیجانی مان(EQ)- شیوه ی مدیریت هیجانات خودمان و دیگران- می تواند نقش مهمی در … چیزی را در دنیای واقعی و با تجربه یشخصی یاد گرفته باشید یا فقط آن را از. … حاصل گفت و گویمان نقبی زده است بهرازهایی خواندنی از زندگی این زوج دوست داشتنی.

رازهایی از زندگی شخصی مرجانه گلچین از زبان خودش / چرا مادر …

tehranzist.ir › سرگرمی › چهره ها

 

رازهایی از زندگی شخصی مرجانه گلچین از زبان خودش / چرا مادر نشدم ؟ …. بن افلک از بازی در نقش بتمن ترسیده · مهران مدیریخواننده تیتراژ سریال نوروزی «زعفرانی» شد …

حقایقی از زندگی مهران مدیری+ تصاویر

tqrto.irama.ir/

 

حقایقی از زندگی مهران مدیری+ تصاویر. … بختیاری ، … سال پخش: ۱۳۸۴ کارگردان: مهران مدیری ” شماره مجوز: ۱۵۵/۱۱۹۵۱۲ ادامه مطلب …. رازهایی در مورد مردان که در زندگی زناشویی کارایی زیادی دارد … الهام حمیدی از زندگی شخصی و دغدغه هایش میگوید! +عکس

رازهایی از زندگی خصوصی سحر قریشی + عکس

ariyagame.com › سرگرمی › چهره های شاخص

 

رازهایی از زندگی خصوصی سحر قریشی + عکس … هرچند زندگی و حرفه او در این سال‌ها بسیار مورد هجوم حواشی و شایعات قرار گرفت، ولی او با قدرت و تلاش … عدم حضور در مراسم خانوادگی! ….. کارت زرد تلویزیون به «مهران مدیری»/ «دورهمی» نیامده اخطار گرفت.

ارسالگر – افتتاحیه جام جهانی کشتی فرنگی ۲۱۰۶-شیراز

ersalgar.ir/show.php?ID=604069

 

… همایش جوانان در شهریار · به این دلایل مهم هرگز نباید از دمپایی دیگری استفاده کنید! گردشگری در هفته جوان · رازهایی از زندگی شخصی مهران مدیری با همسر و فرزندانش.

راز زندگی عاشقانه امین حیایی و نیلوفر خوش خلق همسرش – تاپ ناز

www.topnaz.com › سرگرمی › اختصاصی تاپ ناز

 

۳۰ آبان ۱۳۹۳ ه‍.ش. – در مورد زندگی عاشقانه امین حیایی و همسرش نیلوفر خوش خلق و رازهای زندگی … کاریکاتور : دلیل عدم ازدواج جوان ها در ایران · ماجرای جنجالی کوروش در سریال … ضمنا هر چه شبکه ارتباطاتخانوادگی گسترده‌تر باشد، سیستم حمایتی قوی‌تر …

ناگفته‌های زندگی خصوصی آیت‌الله خامنه‌ای – فردا

www.fardanews.com/fa/news/57508/ناگفته‌های-زندگی-خصوصی-آیت‌الله-خامنه‌ای

 

۱۵ مرداد ۱۳۸۷ ه‍.ش. – شهاب‌نیوز آیت‌الله سید علی خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در زندگی شخصی و سلوک فردی خود چگونه رفتار می‌کنند؟ چند فرزند دارند؟ فرزندانشان چه می‌کنند؟ …… همسر مهران مدیری و فرزندانش چه می‌کنند +تصاویر · این مرد زن ذلیل سوژه …

صفحه بعد – خبرنگار فارسی – تیتر جدیدترین و آخرین اخبار …

www.inroozha.com/index.php?pageNum_Recordset1=3&totalRows_Recordset1…

 

پس از فوتوکال، حالا با لباس رسمی: اصغر فرهادی، ترانه علیدوستی و شهاب حسینی روی فرش قرمز …. رازهایی از زندگی شخصی مهران مدیری با همسر و فرزندانش +تصاویر.

پرواز – درباره مهران مدیری – طنز

mpartala.mihanblog.com/extrapage/c

مهران مدیری در سال ۱۳۴۰ در میدان بروجردی در سرآسیاب دولاب منطقه‌ای در جنوب تهران به دنیا آمد، او سه برادر … گرفتاری‌های شهرت باعث آزار او می‌شود، «تو دیگر زندگی شخصی نداری، آزاد و راحت نیستی و محدود می‌شوی … رازها و جذابیتهای درون خود را کشف کنید.

رازهایی از زندگی فرهاد آئیش و مائده طهماسبی که تا کنون فاش …

liligol.com/tag/رازهایی-از-زندگی-فرهاد-آئیش-و-مائده-طهم/

 

بایگانی برچسب ها: رازهایی از زندگی فرهاد آئیش و مائده طهماسبی که تا کنون فاش نکرده اند … خاطره به یادماندمی مهران مدیری از کبوترهای حرم امام رضا. ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ … عکس خانوادگی روناک یونسی با لباس زیبای محلی. ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ …

زندگی خصوصی وعکسهای امین حیایی – ورزش – جاسپت

sport.justpet.ir/زندگی-خصوصی-وعکسهای-امین-حیایی.html

… امیرسلیمانی / عکس جدید جدیدترین عکس از علی ضیا مهران مدیری امین حیایی و امیرعلی … رازهایی که اززندگی خصوصی امین حیایی و نیلوفر خوش خلق نمی دانید + …

همسر مهران مدیری

wiki.zibarou.site/+همسر+مهران+مدیری/

 

pixact.ir عکس همسر مهران مدیری – nazpatogh.com همسر و فرزندان مهران مدیری(کلوب راز) این یک گفت و حقایقی از زندگی مهران مدیری+ تصاویر … فتوعکس ، مهران مدیری و همسرش ، عکس های شخصی مهران مدیری کارگردان سریال های طنز و همسرش فریبا . … سریال خاک طغیانگر · رازهایی درباره ی مردان · آدرس استعداد درخشان دانشگاه علامه طباطبایی.

عکس های دوستان نیلوفر خوش‌خلق – رازهایی که از زندگی …

www.findwebsite.ir › اخبار داغ

رازهایی که از زندگی خصوصی امین حیایی و نیلوفر خوش خلق نمی دانید …14 آوریل ۲۰۱۵ … بیوگرافی امین حیایی, بیوگرافی نیلوفر خوش خلق, فرزند نیلوفر خوش خلق, …

عکس‌های فیلم «زندگی خصوصی» با حضور فرهاد اصلانی، هانیه …

tenq.ir/p/fb554f50eda9040da42dfe92f185e2fd01

 

داستان درباره مردی به نام ابراهیم کیانی است که در زندگی خصوصی‌اش رازهایی وجود دارند که تلاش برای مکتوم نگهداشتن … اختلاف جواد رضویان با مهران مدیری علنی شد!

ماجرای زندگی خصوصی مهران مدیری و همسرش + عکس

www.sefidak.com/pic-model/photos-actors/iranian-actors/مهران-مدیری-همسر

 

۲۶ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. – مهران مدیری و همسرش , عکس فرزندان مهمران مدیری , تصاویر پسر و دختر مهران مدیری , زندگی شخصی مهران مدیری , عکسهای نایاب مهران مدیری.

عکس خانوادگی مهران مدیری مجله – زناشویی – bazar-man.ir

wedlock.bazar-man.ir/عکس-خانوادگی-مهران-مدیری-مجله.html

 

۱ روز پیش – Not Found Any Result for : عکس خانوادگی مهران مدیری مجله … زندگی خانوادگی وشخصی مهران مدیری … مجله هم می‌خواند . … رازهایی از زندگی شخصی مهران .

زندگی خصوصی – بالاترین

https://www.balatarin.com/tag/زندگی%۲۰خصوصی/۵

 

انصار حزب الله در اعتراض به اکران “زندگی خصوصی” و “گشت ارشاد” تجمع می کنند. ۱۵; ۰ … ناگفته هایی اززندگی خصوصی و خانواده مهران مدیری نفوذ به محله و زندگی سید مهران مدیری! … رازها و اعترافات زندگیخصوصی ستاره های ایرانی از زبان خودشان.

رازهایی جالب در مورد چهره و خصوصیات اخلاقی شما!!! – آخرین …

www.zamoune.com/article/…/رازهایی-جالب-در-مورد-چهره-و-خصوصیات-اخلاقی-شما-…

 

رازهایی جالب در مورد چهره و خصوصیات اخلاقی شما!!! مطالب مرتبط … اولین حرف های رسمی مهناز افشار در مورد ازدواجش. ازدواج مهناز افشار و … غوغای مهران مدیری در یوتیوب !

پرشین وی – گوناگون – جدیدترین عکس ها از سریال نوروزی مهران …

persianv-34.bia2news.com/post/1024750

 

صفحه اصلی … زندگی و زمانه ندا وخانواده‌ اش بعد از تعرض معلم روستا … مجموعه تلویزیونی “در حاشیه” به طراحی و کارگردانیمهران مدیری در ایام نوروز ساعت ۲۳:۱۵ روی …

هفت هنرپیشه در پارتی دیشب

nazbid.ir/post/?q=هفت%۲۰هنرپیشه%۲۰در%۲۰پارتی%۲۰دیشب&page=300

 

«دورهمی» مهران مدیری با فعالان عرصه سینما/ آن مرد با اسب آمد + تصاویر … برترین ها: همه ما رازهایی داریم و رازها بخشی اززندگی انسان ها را تشکیل می دهند. انسان از کودکی مجذوب … اسرار بخشی بنیادین در زندگی شخصی انسان ها نیز هستند. بسیاری از ما …

عکسهای لعیا زنگنه و هانیه توسلی در ” زندگی خصوصی” | …

www.rikhtopash.com/3826/post_3328/

کاظم هژیرآزاد درباره زندگی خصوصی ابراهیم کیانی است که رازهایی وجود دارد و … هانیه توسلی و فرهاد اصلانی دوباره همبازی شدند · آغاز فیلمبرداری فیلم ” خانم ” با بازی …

رازهایی خواندنی از زندگی فرهاد آئیش و مائده طهماسبی! – توده

www.todeh.ir › فرهنگی و هنری › سینما

 

۳۱ فروردین ۱۳۹۵ ه‍.ش. – حاصل گفت و گویمان نقبی زده است به رازهایی خواندنی از زندگی این زوج رفیق …. هفته نامه سلامت … برنامه مهران مدیری و غافلگیری بزرگ بهنام صفوی!

دستگیری بازیگران و فوتبالیست در سعادت اباد – خبر ۹۰

khabar90.ir/search/?q…page=250

 

بهاره رهنما از زندگی شخصی و کاری اش می گوید ، از جمع های سینمایی فراری ام ! ۳ هفته پیش خانه …. بازتاب برنامه دورهمی مهران مدیری در شبکه های اجتماعی +تصاویر …. برترین ها: همه ما رازهایی داریم و رازها بخشی اززندگی انسان ها را تشکیل می دهند. انسان از …

بازیگران سبنما که در پارتی دستگیرشده اند – خبر ۹۰

khabar90.ir/search/?q…page=156

 

بهاره رهنما از زندگی شخصی و کاری اش می گوید ، از جمع های سینمایی فراری ام ! ۳ هفته پیش خانه …. بازتاب برنامه دورهمی مهران مدیری در شبکه های اجتماعی +تصاویر …. برترین ها: همه ما رازهایی داریم و رازها بخشی اززندگی انسان ها را تشکیل می دهند. انسان از …

بازیگران دستگیرشده در پارتی سعداباد – خبر ۹۰

khabar90.ir/search/?q=بازیگران%۲۰دستگیرشده%۲۰در%۲۰پارتی%۲۰سعداباد…

 

بهاره رهنما از زندگی شخصی و کاری اش می گوید ، از جمع های سینمایی فراری ام ! ۳ هفته پیش خانه …. بازتاب برنامه دورهمی مهران مدیری در شبکه های اجتماعی +تصاویر …. برترین ها: همه ما رازهایی داریم و رازها بخشی اززندگی انسان ها را تشکیل می دهند. انسان از …

جدایی طارمی از پرسپولیس با دلخوری! – خبر

chifeed.ir/جدایی-طارمی-از-پرسپولیس-با-دلخوری/

 

۲ روز پیش – آزار و اذیت زن جوان با دست بسته توسط دوستان شوهرش رازهایی از زندگی شخصی مهران مدیری با همسر و فرزندانش +تصاویر · رازهایی از گوناگون …

رازهایی زناشویی ای که نباید به دیگران بگویید

linkgenerator.ir/tafrihi1/?t=رازهایی+زناشویی+ای+که+نباید+به+دیگران…q…

 

۲ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. – زندگی مشترک ، رازهای زندگی مشترک ، نکته هایی برای حفظ رابطه ، زندگی خوب ،رازهای زندگی ، پرشین وی … محمد غرضی از زندگی شخصی و شوخی هایی که با او شده می گوید ! … وقتی جای مهران مدیری با خشایار اعتمادی عوض شد!

خصوصی با جواد و مهران؛ خط حمله‌های «در حاشیه» | همه چی درهمه

kahlek.ir/index.php/post191956?blog=1&blogid=fateme

 

۸ فروردین ۱۳۹۵ ه‍.ش. – ر دو سری «در حاشیه» تیم جواد رضویان و مهران غفوریان در نوک حمله به خوبی درخشیدند. توانایی آنها …مهران: سبک زندگی خانواده ما پدرسالاری بود و پدرم به شدت ما را کنترل می‌کرد و ما هم از او حساب می‌بردیم. …. می‌گویند از کارمهران مدیری قهر کرده و رفته‌ام و کار را نصفه رها کرده ام. … رازهاییدرباره نظافت حمام و سرویس بهداشتی.

رازهایی که در مورد گوشی های ضدآب نمی دانید

neshun.ir › سرگرمی › گوناگون

… می شوند، بنابراین قبل از خرید گوشی های هوشمند ضدآب به کارایی آنها در زندگی خود توجه کنید. … Share the post “رازهاییکه در مورد گوشی های ضدآب نمی دانید” … اعلام رسمی نام دو بازیگر اصلی فیلم فرهادی · خوابیدن در شرایط سخت · واکنش عادل … گزارشی از پشت صحنه فاز دوم سریال مدیری/ کوچ «حاشیه‌»نشین‌ها از بیمارستان به اردوگاه.

درس زندگی از حیوانات

yekaks.ir/news/درس-زندگی-از-حیوانات

 

نمونه سوالات تشریحی و تستی دین و زندگی 1 – درس دین و زندگی … رازهایی از زندگی … ناگفته‌های‌ آزاده ‌نامداری ‌درباره ‌اتفاق ‌تلخ زندگی‌اش ( آزاده نامداری از زندگی شخصی . … مهران مدیری ، زندگی ، بازیگر،عکس،تصاویر،عاشقانه,داستان کوتاه عاشقانه …

بابک جهانبخش و رازهای زندگی اش تصاویر – فیس نما

facenama.com/linkbox/id:443231

 

بابک جهانبخش و رازهای زندگی اش + تصاویر … گفت و گویی خواندنی و جذاب با بابک جهانبخش خواننده محبوب و رازهایی شنیدنی اززندگی شخصی اش به …. دارید حتما بخوانیداسیدپاشی خانم دکتر به خاله ی پیرشنقشمهران مدیری در مجری شدن مژده لواسانی!

علت طلاق سحر قریشی از زبان همسرش + عکس – نارگون || …

www.nargon.ir/جدایی-سحر-قریشی/

 

۱ خرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. – اقا مهران من مامان و بابام ازهم بعد از ۲۳سال زندگی جدا شدن من حقو به بابام دادم واینو میدونم ….. به عقب کشیده شدن ساعت رسمی کشور از ساعت ۲۴ امشب.

نام بازیگران در شب در سعادت آباد – تاپر

taper.ir/search/?q=نام%۲۰بازیگران%۲۰در%۲۰شب%۲۰در%۲۰سعادت%۲۰آباد&page…

 

بازتاب برنامه دورهمی مهران مدیری در شبکه های اجتماعی +تصاویر. ۵-۴-۲۰۱۶ تصاویر …. برترین ها: همه مارازهایی داریم و رازهابخشی از زندگی انسان ها را تشکیل می دهند. انسان از …. مهین نویدی ، خانم گریمور سینمای ایران از زندگی شخصی اش می گوید + عکس.

اسامی بازیگران پارتی سعادت آباد – مجله یوتو

yo2.ir/search/?q=اسامی%۲۰بازیگران%۲۰پارتی%۲۰سعادت%۲۰آباد&page=297

 

باران کوثری از زندگی شخصی و انتخابات می گوید ! … است، روایتگر ماجراجویی‌های «نیتن دریک»، شکارچی گنج مشهور و ماهر در مکان‌های ناشناخته و جستجوی رازها و ناگفته‌های تاریخ است. …. بازتاب برنامه دورهمی مهران مدیری در شبکه های اجتماعی +تصاویر.

هلاکت بیش از ۹۰ داعشی و کشف ۲۲۱ بمب در عراق – خاص دانلود

web.khasdownload.com/2016/05/…/هلاکت-بیش-از-۹۰-داعشی-و-کشف-۲۲۱-بمب-در-ع…

 

۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ ه‍.ش. – رازهایی از زندگی شخصی مهران مدیری با همسر و فرزندانش … برای پاک کردن یا ویرایش یک دیدگاه، باید وارد بخش مدیریت شوید، سپس… آقای وردپرس.

مینا نوروزی فر از زندگی شخصی خود می گوید ، می‌خواهم در مترو …

farapress.ir/fa/…/مینا-نوروزی-فر-از-زندگی-شخصی-خود-می-گوید-می‌خواهم-در-مترو-جو/

 

۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ ه‍.ش. – احسان کرمی از زندگی شخصی و کاری اش می گوید ، می دانستم مشهور می شوم ! … مهران ضیغمی اززندگی شخصی و کاری و دنیای مدلینگ می گوید !

حضور پروین در شبکه نسیم برنامه مفرح مهران مدیری از بچگی …

adstat-ba.sirindex.ir/…/حضور+پروین+در+شبکه+نسیم+و+برنامه+مفرح+مهران+مدیری

 

ایوانکوویچ در اولین حضور خود در تلویزیون بعد از دربی درباره این مسابقه و زندگی شخصی خود با مدیری به گفت و گو نشسته است. وی در اواسط برنامه به هر کدام از …

گفت و گوی مجله همشهری جوان با امیر پوریا دربارۀ زندگی

www.amirpouria.com/gap_03.asp?ID=34

 

هفته نامه “همشهری جوان” در صفحۀ آخر خود هر بار با یکی از نویسندگان، سینماگران، شاعران و فعالان عرصه های دیگر مصاحبه ای می کند که اغلب سوال هایش همین هایی اند که در …

عکسهای متفاوتی از شهروز ابراهیمی همراه خان – تاپ ۳

top3download.ir/p/2e2b748e03dcf547c23ed1626c361e4b08

 

عکسهای متفاوتی از شهروز ابراهیمی همراه خانواده اش+بیوگرافی آمار صفحه اصلی تالار …. اخبار هنرمندانرازهایی از زندگی شخصی مهران مدیری با همسر و فرزندانش +تصاویر …

رازهایی برای اینکه یک میلیونر موفق شوید! – iranbanou.com

www.charism.ir/magazin/رازهایی-برای-اینکه-یک-میلیونر-موفق-شوید

 

۲) خط مشی مشخصی را در زندگی دنبال کنید: به این نکته فکر کنید که با اتخاذ خط مشی مشخص و روشنی می‌توانید در سخت‌ترین لحظاتزندگی نیز اوضاع را به میل خود …

بیوگرافی خواندنی تهمینه میلانی – فان سیتی

f30t.ir/search/?q=بیوگرافی%۲۰خواندنی%۲۰تهمینه%۲۰میلانی&page=4

 

عکس و بیوگرافی زندگی شخصی تینا پاکروان -آکا …. 19 نقاشی و طراحی فرخ آذری در فضاهای فیگوراتیو و انتزاعی، رازهایی از زندگیانسان معاصر را بازتاب …. عکس های پشت صحنه و جدید مهران مدیری سری ۲ به گزارش آکاایران: سایت تفریحی نمکستان …

مهران مدیری – بزرگترین آرشیو وبلاگ های فارسی – صفحه نخست

all7-ba.atrimblog.ir/tag/مهران+مدیری

 

خودم از بیننده‌های برنامه «دورهمی» هستم/ مهران مدیری را خیلی دوست دارم … بعد از دربی درباره این مسابقه وزندگی شخصی خود بامدیری به گفت و گو نشسته است.

پاسخ و توضیحات مهران مدیری درباره علت توهین به کوروش – …

www.freecamp.ir/post/2464

 

توضیح مهران مدیری برای توهین به کورش بزرگ – صفحه اصلی …. مجله اینترنتی برترین ها | پورتال خبری و سبک زندگی …… اینرازها را درباره همسرتان نمی دانید!

مصطفی زمانی هم با اینستاگرام قهر کرد!

sedayeqazvin.ir/Pages/OthersNews-920815.aspx

 

۲ روز پیش – رازهایی از زندگی شخصی مهران مدیری با همسر و فرزندانش … دلم میخواد به همتون بگم ثانیه ای هم هست بذارید واسهزندگی خودتون نه من،چه تعریف چه انتقاد …

از زندگی خصوصی رضا عطاران ۱۰ راز از زندگی او را بخوانید – …

my-team.rzb.ir/post/1204/رضا-عطاران-.html

 

از زندگی خصوصی رضا عطاران ۱۰ راز از زندگی او را بخوانید … بعضی‌ها مثل مهران مدیری و ارژنگ امیر فضلی ممنوعیت کاری شان تا ۳ سال طول … رازهایی درباره مادر و پدرم

رازهایی درباره ناصر عبداللهی که نمی‌دانستید +عکس – نقد فارسی

www.naghdefarsi.com/iran-news/5376-1390-09-30-20-57-36.html

۱ دی ۱۳۹۰ ه‍.ش. – توسط مهران —-; Blue Valentine (والنتاین آبی) … برنامه مشترک با وی اجرا کرده است، در گفتگویی ازرازهای زندگی شخصی و حرفه ای وی چنین می‌گوید: …. تغییرات جدید در سریال نوروزی زعفرون با حضور مهران مدیری ۲۴ بهمن ۱۳۹۴, ۱۵.۵۲.

پایگاه خبری پایتخت – آخرین عناوین فرهنگ و هنر :: نسخه …

paytakhtpress-farhang.wikifeed.ir/

در این فیلم، مازیار فلاحی، خواننده پاپ یکی از نقش‌های اصلی را بازی کرده و موسیقی متن فیلم را هم ساخته است. … داستان «مادری» درباره زندگی دو خواهر است که یکی عشقش را رها کرده و دیگری عشقش او را رها کرده است. …… وی ادامه داد:‌به تازگی خواننده تیتراژ این سریال نیز مشخص شده است و مهران مدیری …… رمز ورازهایی از خوردنی‌های هفت‌سین.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3232
  • کل نظرات : 46
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 115
  • آی پی دیروز : 151
  • بازدید امروز : 159
  • باردید دیروز : 254
  • گوگل امروز : 6
  • گوگل دیروز : 16
  • بازدید هفته : 3,907
  • بازدید ماه : 5,730
  • بازدید سال : 77,213
  • بازدید کلی : 2,559,316