loading...
سایت تفریحی گیل نیوز
masoud بازدید : 327 چهارشنبه 14 بهمن 1394 نظرات (0)

 

دانلود آهنگ جدید رامین بی باک نام گذاشتمت کنار

دانلود آهنگ جدید رامین بی باک نام گذاشتمت کنار

دانلود آهنگ جدید رامین بی باک نام گذاشتمت کنار

 

دانلود آهنگ جدید رامین بی باک بنام گذاشتمت کنار با بالاترین کیفیت

Download New Music Ramin Bibak – Gozashtamet Kenar

ترانه : سارا مزارعی , آهنگ و تنظیم : رامین بی باک 

جداکننده بخش دانلود

دانلود آهنگ جدید رامین بی باک نام گذاشتمت کنار 128

 جداکننده بخش دانلود

متن آهنگ جدید رامین بی باک نام گذاشتمت کنار :

دیگه نمی لرزه صدام وقتی باهات حرف می زنم

حسی بهم دست نمیده وقتی که نگات می کنم

پیش خودت فکر می کردی بی تو دوم نمیارم

اما این و بدون دیگه هیچ حسی من بهت ندارم

من خیلی وقته تو رو دیگه گذاشتمت کنار

آره منم همون که می خواستمت دیوونه وار

خیال می کردی تا ابد اسیر چشمات می مونم

هی من و تحقیر بکونی هیچی نگم دم نزنم

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید رامین بی باک نام گذاشتمت کنار

♫♫♫♫♫♫

خیال نکن که بعد تو واسم مهمه رفتنت

به حالم فرقی نداره واسم دیگه نبودنت

من خیلی وقته تو رو دیگه گذاشتمت کنار

آره منم همون که می خواستمت دیوونه وار

خیال می کردی تا ابد اسیر چشمات می مونم

هی من و تحقیر بکونی هیچی نگم دم نزنم

 

 

 

 برچسب ها : Download New MusicDownload New Music Ramin BibakDownload New Music Ramin Bibak Gozashtamet Kenarدانلود آهنگدانلود آهنگ جدیددانلود آهنگ جدید ایرانیدانلود آهنگ رامین بی باکدانلود آهنگ رامین بی باک گذاشتمت کناردانلود آهنگ غمگیندانلود آهنگ گذاشتمت کناردانلود آهنگ گذاشتمت کنار از رامین بی باکدانلود آهنگ گذاشتمت کنار با صدای رامین بی باکمتن آهنگ گذاشتمت کنار رامین بی باک,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3232
  • کل نظرات : 46
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 123
  • آی پی دیروز : 151
  • بازدید امروز : 181
  • باردید دیروز : 254
  • گوگل امروز : 6
  • گوگل دیروز : 16
  • بازدید هفته : 3,929
  • بازدید ماه : 5,752
  • بازدید سال : 77,235
  • بازدید کلی : 2,559,338