loading...
سایت تفریحی گیل نیوز
masoud بازدید : 318 دوشنبه 12 بهمن 1394 نظرات (0)

قیمت نفت ایران بازهم تغییر کرد

 
  • 5
  • قیمت نفت ایران بازهم تغییر کرد

قیمت نفت ایران بازهم تغییر کرد

 

قیمت نفت خام ایران ، قیمت نفت ایران

در ادامه سقوط آزاد قیمت نفت در معاملات منتهی به 33 ژانویه ، قیمت نفت ایران بازهم دچار کاهش شد.

 
تاریخ انتشار : 11 بهمن 1394
بازدید : 568 نفر

 

 

قیمت نفت ایران 20 دلاری شد

در ادامه سقوط آزاد قیمت طلای سیاه، در معاملات منتهی به 22 ژانویه بهای هر بشکه نفت خام سبک و سنگین صادراتی ایران بیشترین میزان کاهش در بین کل شاخص های معتبر نفت جهان را داشته است.

بر این اساس، قیمت هر بشکه نفت خام سبک صادراتی ایران با کاهشی حدود 2 دلار و 57 سنتی به بشکه ای 23 دلار و 22 سنت کاهش یافت. علاوه بر این، بهای هر بشکه نفت خام سنگین صادراتی ایران هم با کاهش 2 دلار و 70 سنتی، بشکه ای 20 دلار و 19 سنت در بازار جهانی معامله شده است.

از سوی دیگر، متوسط قیمت هر بشکه نفت سبک صادراتی ایران از ابتدای سال 2016 میلادی تاکنون حدود 26 دلار و 14 سنت و میانگین قیمت هر بشکه نفت خام سنگین صادراتی ایران در این مدت حدود 23 دلار و 14 سنت بوده است.

این در حالی است که متوسط قیمت فروش هر بشکه نفت خام سبک و سنگین صادراتی ایران در طول سال 2015 میلادی حدود 50 دلار بوده است که نشان می دهد در نخستین ماه سال جدید میلادی قیمت هر بشکه نفت ایران در مقایسه با سال گذشته به نصف کاهش یافته است.

همچنین در معاملات منتهی به 22 ژانویه قیمت سبد نفتی اوپک با کاهش یک دلار و 99 سنتی به بشکه ای 23 دلار و 66 سنت، بهای هر بشکه نفت خام وست تگزاس آمریکا با کاهش یک دلار و 82 سنتی بشکه ای 28 دلار و 77 سنت، و قیمت هر بشکه نفت خام برنت دریای شمال با کاهش یک دلار و 14 سنتی بشکه ای 27 دلار و 88 سنت در بازار جهانی معامله شده است.

در این مدت بهای هر بشکه نفت خام عمان هم با کاهشی حدود دو دلار و 4 سنتی بشکه ای 24 دلار و 78 سنت شده، این در حالی است که قیمت شاخص نفت دبی هم با کاهش 2 دلار و 61 سنتی بشکه ای 23 دلار و 80 سنت در بازار جهانی معامله شده است.

بر اساس گزارش امور اوپک و ارتباط با مجامع انرژی وزارت نفت، هم اکنون به استثنای دو نفت خام وست تگزاس آمریکا و برنت دریای شمال، متوسط قیمت تمامی شاخص های نفتی معتبر جهان شامل سبد نفتی اوپک، دبی و عمان از ابتدای سال جاری تاکنون بشکه ای کمتر از 30 دلار در بازار معامله شده است.

همزمان با سقوط آزاد قیمت نفت در بازار، تعداد دکل های حفاری هم در نقاط مختلف جهان در مقایسه با سال 2015 میلادی با کاهش مواجه شده است.

بر این اساس، تعداد دکل های حفاری آمریکا با کاهشی 996 دستگاهی تا 22 ژانویه به 637 دستگاه دکل حفاری، تعداد دکل های حفاری در سایر نقاط جهان با کاهش 280 دستگاهی به یک هزار و 95 دکل و تعداد دکل های حفاری در کانادا با کاهش 182 دستگاهی به 250 دستگاه دکل حفاری کاهش یافته است.

از سوی دیگر، کارشناسان اعتقاد دارند با توجه به سقوط آزاد قیمت نفت و تحمیل فشارهای اقتصادی به کشورهای بزرگ تولیدکننده نفت عضو اوپک به ویژه عربستان سعودی، قطر، امارات و کویت، به زودی با انجام مذاکراتی بین کشورهای اوپک و نانو اوپک روند کاهش شدید قیمت طلای سیاه در بازار متوقف خواهد شد

 

قیمت نفت ایران ، قیمت نفت ایران 20 دلاری شد

قیمت نفت ایران بازهم تغییر کرد - نمناک

namnak.com/26265-قیمت-نفت-ایران-بازهم-تغییر-کرد.html

۱۲ ساعت پیش - قیمت نفت ایران و قیمت نفت ایران در بازارهای جهانی و قیمت نفت ایران 20 دلاری شد و قیمت نفت ایران بعد از برجام و لغو تحریم ها در نمناک.

قیمت نفت ایران بازهم تغییر کرد - جوونی

javuni.ir/news/27676

۱۲ ساعت پیش - در ادامه سقوط آزاد قیمت نفت در معاملات منتهی به 33 ژانویه ، قیمت نفت ایران بازهم دچار کاهش شد.

قیمت نفت ایران بازهم تغییر کرد - رز بلاگ

jadid-akhbar.rozblog.com/post/.../قیمت-نفت-ایران-بازهم-تغییر-کرد.ht...

۸ ساعت پیش - قیمت نفت ایران بازهم تغییر کرد در ادامه سقوط آزاد قیمت نفت در معاملات منتهی به 33 ژانویه ، قیمت نفت ایران بازهم دچار کاهش شد.

قیمت نفت ایران بازهم تغییر کرد - اخبار گوناگون - پگاه آنلاین

various.pegahonline.ir/news/.../قیمت-نفت-ایران-بازهم-تغییر-کرد/

۵ ساعت پیش - قیمت نفت ایران بازهم تغییر کرد در ادامه سقوط آزاد قیمت نفت در معاملات منتهی به 33 ژانویه ، قیمت نفت ایران بازهم دچار کاهش شد.

قیمت نفت ایران بازهم تغییر کرد

www.sar3damusic.ir/news/2051/قیمت-نفت-ایران-بازهم-تغییر-کرد.html

۸ ساعت پیش - تقریباً ۶۷۲٬۰۰۰ نتیجه (۰٫۶۴ ثانیه) اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنیدقیمت نفت ایران بازهم تغییر کرد ...

قیمت نفت ایران بازهم تغییر کرد | فيدگاه

feedgah.com/lastnews/160131/.../قیمت-نفت-ایران-بازهم-تغییر-کرد/

قیمت نفت ایران بازهم تغییر کرد در ادامه سقوط آزاد قیمت نفت در معاملات منتهی به 33 ژانویه ، قیمت نفت ایران بازهم دچار کاهش شد.

قیمت نفت ایران بازهم تغییر کرد | News File

newsfile.ir/news/قیمت+نفت+ایران+بازهم+تغییر+کرد

در ادامه سقوط آزاد قیمت نفت در معاملات منتهی به 33 ژانویه ، قیمت نفت ایران بازهم دچار کاهش شد.

اخبار روز » Blog Archive » قیمت نفت ایران بازهم تغییر کرد

nchse.ir/قیمت-نفت-ایران-بازهم-تغییر-کرد/

... 0 | دیدگاه‌ها برای قیمت نفت ایران بازهم تغییر کرد بسته هستند. در ادامه سقوط آزاد قیمت نفت در معاملات منتهی به 33 ژانویه ، قیمت نفت ایران بازهم دچار کاهش شد.

قیمت نفت ایران بازهم تغییر کرد | وطن

vatann.com › عمومي

۱۲ ساعت پیش - خانه / عمومي / قیمت نفت ایران بازهم تغییر کرد ... در ادامه سقوط آزاد قیمت نفت در معاملات منتهی به 33 ژانویه ، قیمت نفت ایران بازهم دچار کاهش شد.

قیمت نفت ایران بازهم تغییر کرد | همکلاسی | آرشیو کامل ...

www.hmct.ir/item/31808_قیمت-نفت-ایران-بازهم-تغییر-کرد

... تاریخ انتشار : 1 ساعت پیش منبع : نمناک تعداد بازدید از این مطلب : 1. در ادامه سقوط آزاد قیمت نفت در معاملات منتهی به 33 ژانویه ، قیمت نفت ایران بازهم دچار کاهش شد.

سایت جماران - قیمت نفت ایران باز هم سقوط کرد

www.jamaran.ir/fa/n108560/.../قیمت_نفت_ایران_باز_هم_سقوط_کرد

۱۶ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - قیمت سبد نفتی اوپک نیز در هفته مورد بررسی، به ٤٣ دلار و ٣٥ سنت برای هر بشکه رسید که نسبت به هفته گذشته ٥٢ سنت کاهش یافت؛ متوسط قیمت ...

قیمت نفت سقوط کرد | قیمت نفت اوپک در نخستین روز کاری ...

www.ghatreh.com/news/nn29890531/قیمت-نفت-سقوط-کرد

۲۹ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ساعت بازی پرسپولیس و سایپا تغییر کرد ... سقوط قیمت نفت خام به کمتراز 30 دلار در چشم اندازهایی از افزایش نفت ایرانی و نگرانیهای چین ... 16 ژانویه و به تبع آن ترس از اضافه شدن صادرات نفت ایران قیمت نفت باز هم کاهش یافت.

قیمت جهانی نفت باز هم سقوط کرد - خبرگزاری مهر | اخبار ایران ...

www.mehrnews.com/news/2894005/قیمت-جهانی-نفت-باز-هم-سقوط-کرد

۲ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - برهمین اساس، قیمت نفت دریای برنت با یک دلار و ۸ سنت کاهش به رقم ۴۴ دلار و ۳۸ سنت در هر بشکه رسید که به عنوان پایین ترین رقم از مارس سال ۲۰۰۹ ...

قیمت جهانی نفت بازهم کاهش یافت - تجارت

tejaratonline.ir/fa/news/26546/قیمت-جهانی-نفت-بازهم-کاهش-یافت

۲۹ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - قیمت جهانی نفت در بازار معاملات آتی روز سه شنبه همچنان قیمت زیر ۳۰ دلار را تجربه کرد. ... آتی روز سه شنبه همچنان با روند کاهشی آغاز به کار کرد، این در حالی است که ... و از طرفی شروع به کار نفتی ایران در دوران پساتحریم به نگرانی فزونی عرضه بر تقاضا جهانی افزوده است. ... مدیرعامل سازمان صنایع کوچک تغییر کرد.

چگونه نفت دوباره ارزان شد؟ - روزنامه دنیای اقتصاد

www.donya-e-eqtesad.com/news/912364/

۲۱ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - موج دوم كاهش قيمت نفت از يك‌ماه پيش آغاز شد و درحالي‌كه هر بشكه نفت با قيمت 58دلار ... به نزديكي 70دلار برسد اما از يك‌ماه پيش بازهم شرايط تغيير كرد. ... هرچند كارشناسان بين‌المللي سال2016 را زمان بازگشت نفت ايران به بازارهاي ...

قیمت نفت باز هم کاهش یافت | اتاق خبر 24

otaghkhabar24.ir/news/32461

۳۰ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - کاخ سفید از اتهام زندانی ایرانی صرف نظر کرد ... «رویترز» اعلام کرد: قیمت جهانی نفت در بازار معاملات آتی روز چهارشنبه در منطقه آسیا به ... در همین حال قیمت نفت دریای برنت با ۱۹ سنت کاهش به رقم ۲۸ دلار و ۵۷ سنت در هر بشکه ... مقام صداوسیما · با بیماری در خودماندگی آشنا شوید · امیر قطر وزرای کابینه را تغییر داد ...

روزنامه وطن امروز

vatanemrooz.ir/Newspaper/MobileBlock?NewspaperBlockID=129395

با این تصمیم اعضای اوپک پیش‌بینی می‌شود روند کاهش قیمت نفت در بازار جهانی نه‌تنها ... با تاکید بر لزوم پایبندی اعضای اوپک به سهمیه‌های تولیدی اعلام کرد: ایران هیچ ... بازهم اعضای اوپک روزانه بیش از 200 هزار بشکه بالاتر از سقف تعیین شده نفت ... تغییر در سقف تولید خود، به استقبال یک جنگ قیمت با تولیدکنندگان نفت ...

[PDF]معاونت پژوهشی المللی از روند تغییرات قیمت نفت خام های بین ...

www.aminafagh.com/.../aminafagh_Trend%20of%20crude%20oil%20pr...

پردازند و از طرف دیگر در خاورمیانه، عربستان سعودی، عراق و ایران سعی دارند با ارائه ... این شرکت همچنین اعالم کرد که قصد دارد به منظور مقابله با کاهش قیمت نفت، مخارج و ...... در این صورت اقتصاد ایران بازهم کوچکتر خواهد شد و در ادامه فشار مضاعفی بر ...

بلای کاهش قیمت نفت - دیپلماسی ایرانی

www.irdiplomacy.ir/fa/page/1955477/بلای+کاهش+قیمت+نفت.html

۲۲ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - دیپلماسی ایرانی: کاهش قیمت نفت در هفته گذشته بیشترین سقوط این ... رود کاهش قیمت باز هم ادامه یابد، اتفاقی که می تواند تاثیرات شدیدی بر ... خواهد کرد و می تواند سایه ناآرامی ها را مجددا به بالای سرشان بازگرداند. .... آمریکا صحت ویدئوی ایران از ناوش را تایید نمی‌کند · چگونه مواضع آمریکا در قبال سوریه تغییر کرد؟

قیمت نفت ایران بازهم تغییر کرد

sharefeed.ir/link-30923.html

Technorati · Facebook · twitter · linkedin · Google · Reddit · Digg · Del.icio.us. « لینک بعدی | لینکدونی | لینک قبلی »

روزنامه ایران

iran-newspaper.com/newspaper/BlockPrint/109636

۱۶ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - اگر قیمت نفت کمتر از 40 دلار بماند ذخایر ارزی عربستان در پایان ... رئیس اتحادیه صادرکنندگان و تولیدکنندگان طلا، جواهر، نقره و سنگ‌های قیمتی تأکید کرد: قطع روابط ... ایران و عربستان تا چه‌اندازه می‌تواند بازار نفت خام را دستخوش تغییر کند؟ ... قیمت نفت خام نصف هم شود باز هم ایران ضرر نخواهد کرد چراکه با درآمدی ...

صنعت نفت ایران - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

https://fa.wikipedia.org/wiki/صنعت_نفت_ایران

نفت ایران هنگامی اهمیت بیشتری پیدا کرد که دولت انگلستان در پی محاسبات .... معروف شده‌است برخلاف قانون ملی شدن نفت ایران باز هم اکتشاف و استخراج و فروش نفت به دست ... در دوره آقای خاتمی قیمت نفت به کمترین مقدار خود رسید بطوریکه در آمد نفتی ایران ..... این صفحه آخرین‌بار در ۱۸ نوامبر ۲۰۱۵ ساعت ۱۷:۵۷ تغییر یافته‌است.

قیمت بنزین در کشورهای همسایه ایران/ نباید قیمتها تغییر کند؟

www.irankhabar.ir/.../قیمت-بنزین-کشورهای-همسایه-ایران-نباید-قیمتها-...

۶ روز پیش - افت شدید قیمت نفت در هفته‌های گذشته یک سئوال تکراری را بازهم بر سر زبان‌ها انداخت، این‌که با وجود افت قیمت نفت تا این سطح، آیا قیمت بنزین نباید تغییر کند؟ ... تصاویر/خانمی که سرافراز بازرس ویژه اش کرد از عمان برنگشت.

آیا نفت باز هم ارزان‌تر می‌شود؟ - رسانه ی خبری وبلاگی

fardanews.rasanetv.ir/page-670313.html

توقف نفت فرارو16 آگوست 2015 قیمت نفت باز هم روندی نزولی به خود گرفته و با ... امکان تولید نفت جزئیات تولید نفت ۱ دلاری در ایران/ آیا روند قیمت جهانی نفت همچنان ... بازهم شرايط تغيير كرد تازه‌ترين گزارش ماهانه دبيرخانه اوپك نشان مي‌دهد كه قيمت ...

قیمت نفت بازهم کاهش یافت - اقتصادایران

www.econews.ir/fa/c1.../نفت_و...نفت/قیمت_نفت_بازهم_کاهش_یافت

۲۱ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - اکونیوز:قیمت جهانی نفت در بازار معاملات آتی روز دوشنبه با بیش از ۲ ... قیمت نفت باز هم عقب نشینی کرد · قیمت بنزین در ایران تغییر می کند؟

معاون وزیر نفت اعلام کرد: پیشنهاد سرمایه‌گذاری ۱۲ میلیارد ...

home.abrarnews.com/46603-معاون-وزیر-نفت-اعلام-کرد--پیشنهاد-سرما...

معاون وزیر نفت اعلام کرد: پیشنهاد سرمایه‌گذاری ۱۲ میلیارد یورویی آلمان در ... ما قدرت تغییر قیمت نفت را نداریم گفت: البته اگر باز هم قیمت نفت کاهش یابد قیمت ... مانع سوددهی واحدهای پتروشیمی کشور است شعری مقدم با یادآوری اینکه ایران به دلیل ...

شبکه خبری صبح تهران | sobhetehran.com

sobhetehran.com/

۴۰ شاخه گل نرگس معادل قیمت یک بشکه نفت ... در رتبه بندی سازمان مدیریت صنعتی بانک ملت باز هم داراترین شرکت ایرانی شناخته شد ... مدیرعامل بانک پاسارگاد اعلام کرد که در سفر به کشورهای ایتالیا و فرانسه، مذاکراتی برای ... را به نفع ایران تغییر داده است؛ این موضوع در مصادیقی مانند پیوستن ایران به سازمان تجارت جهانی نیز ...

گزارش شرق از جزئيات 18سال درآمد نفتي کشور - عصرایران

www.asriran.com › صفحه نخست › اقتصادی

اگر همه درآمدهاي نفتي ايران در 18 سال را مي خواهيد تا پايان اين گزارش را بخوانيد. ... کرد و اگرچه در هشت سال مسندنشيني اش تلورانس قيمت را تجربه کرد اما باز هم با ... چنين شد که قيمت نفت پرواز کرد تا خاتمي با ميانگين قيمتي 53 دلار دولت را تحويل دهد. ..... درآمد فروش فرآورده هاي گازي و نفتي اما تغيير محسوسي نسبت به سال 84 نکرد و ...

یوز - آخرین مطالب بازی پرسپولیس

yooz.ir/blogs/?t=1&i=1&s=0&l=15&tid...tnm...

تقریباً 672٬000 نتیجه (0٫64 ثانیه) اگر امکان دارد ان را به فارسی ایمیل کنید قیمت نفت ایران بازهم تغییر کرد - نمناک namnak.com/26265- قیمت - نفت - ایران ...

روزنامه الکترونیکی امید ایرانیان - پیش‌بینی قیمت نفت در ...

omidiraniannewspaper.ir/detail/603

۱ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - از سوی دیگر پیش‌بینی می‌شود که قیمت نفت در بودجه سال بعد نیز روی عدد 35دلار بایستد. ... ثبات در این کشورها و عرضه بیشتر نفت، قیمت باز هم کاهش خواهد یافت. ... شده و دولت امریکا در سال آینده تغییر خواهد کرد و این قانون پا بر جا خواهد بود. ... این کارشناس مسایل اقتصادی با بیان اینکه کل منابع بلوکه شده ایران ...

رکورد ارزان‌ترین قیمت نفت ثبت شد - Fararu | فرارو

fararu.com/fa/mobile/216854

۲۲ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - نفت ایران بازهم ارزان شد قیمت هر بشکه نفت سنگین ایران در ماه نوامبر 2014 میلادی (آبان 93) با 10.15 دلار کاهش نسبت به ماه پیش از آن 74.46 دلار معامله شده است. ... افزایش نمی‌دهد، بیان کرد: این میزان تولید نفت تغییر نخواهد کرد.

عصر نفت - آینده اوپک در گرو توافق نفتی ایران و عربستان

www.asrenaft.com/.../%C3%98%C2%A2%C3%9B%C5%92%C3%99%E...

۴ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - رویترز طی گزارشی نوشت: تغییر در قیمت نفت به توافق ایران و ... عربستان می گوید با تولید کنندگان بزرگ دنیا برای حفظ ثبات بازار همکاری خواهد کرد. ... اما آنها ترجیح می دهند بازار به ثبات برسد تا اینکه قیمت ها باز هم کاهش پیدا ...

روزنامه جمهوری اسلامی » زنگنه اعلام کرد: سقف تولید اوپک باز ...

jomhourieslami.net/paper/engine/print.php?newsid=72118

۱۴ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - بیژن زنگنه وزیر نفت پس از خروج از جلسه اوپک گفت: هیچ تغییری در سقف ... هزار بشکه به تولید خود می‌افزاید گفت: ایران سطح تولید روزانه چهار میلیون ... لغو تحریمها به منظور بهبود قیمت نفت تاکید کرد: این چنین اظهارنظرهای خارج ...

نامه - قیمت نفت ایران باز هم سقوط کرد - صاحب‌خبر

sahebkhabar.ir/news/8997858/قیمت-نفت-ایران-باز-هم-سقوط-کرد

۱۶ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - مشتریان از خرید اقساطی خودرو استقبال کردند سه تغییر در طرح فروش ... به گزارش نامه نیوز، قیمت نفت ایران در هفته منتهی به ٣٠ اکتبر (هشتم آبان ) ...

جهانگیری: نیاز باشد بازهم تغییرات قیمتی برای حامل‌های ...

www.mashreghnews.ir/.../جهانگیری-نیاز-باشد-بازهم-تغییرات-قیمتی-...

۱ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - جهانگیری: نیاز باشد بازهم تغییرات قیمتی برای حامل‌های انرژی خواهیم داشت ... جهانگیری به موقعیت جغرافیایی ویژه ایران اشاره کرد و افزود: باید از موقعیت جغرافیایی کشورمان در .... شکست خانگی نفت و توقف تراکتور روی ریل راه آهن.

قیمت نفت ایران به زیر ۴۰ دلار سقوط کرد - Deutsche Welle

www.dw.com/fa-ir/قیمت-نفت-ایران-به-زیر-۴۰...کرد/a-18900351

۱۶ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - خبرگزاری مهر روز دوشنبه (۱۶ آذر/ ۷ دسامبر) نوشت قیمت نفت ایران در روزهای ... ادامه اضافه‌ تولید اعضای اوپک و سقوط بازهم بیشتر قمیت نفت است.

اعتدال - تغییر رویکرد نفتی آمریکا شیل، قیمت نفت را ...

enews.etedaal.ir/news/id/1409379

۱۲ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - وی با اشاره به اینکه صادرات نفت امریکا بازهم قیمت نفت را پایین می‌آورد، ... کرد: در سال‌های دولت احمدی‌نژاد سرمایه گذاری در صنعت نفت ایران به شدت ...

پس لرزه های قطع روابط ایران و عربستان در بازار نفت

www.ion.ir/News/54344.html

۱۶ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - «قطع روابط دیپلماتیک و اقتصادی دو کشور نفتی ایران و عربستان تا چه‌اندازه ... اظهار کرد: این اختلاف‌ها نمی‌تواند قیمت نفت را به صورت بنیادی تغییر دهد ... اگر قیمت نفت خام نصف هم شود باز هم ایران ضرر نخواهد کرد چراکه با درآمدی ...

قیمت جهانی طلای‌سیاه باز هم سقوط کرد - سراج24

seraj24.ir/fa/news-details/74941/قیمت-جهانی-طلای‌سیاه-باز-هم-سقوط-کرد/

۸ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - با وجود اینکه انتظار می‌رفت دیپلماسی نفتی ایران فعال‌تر از همیشه باشد و در این مقطع زمانی حساس ... قیمت جهانی طلای‌سیاه باز هم سقوط کرد ... در حالی که اوپک پس از عدم اعمال تغییر در سقف تولید خود، به استقبال یک جنگ قیمت با ...

تشریح جزییات در تهران - فرصت امروز

forsatnet.ir/news/report/تشریح-جزییات-در-تهران.html

۱۹ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - تاریخ کنفرانس معرفی قراردادهای جدید نفتی بازهم تغییر کرد ... تا پیش از این گفته می‌شد که جزییات قراردادهای جدید نفتی ایران که قرار است ...

قیمت نفت ایران باز هم سقوط کرد + جزئیات

www.rahefarda.com › اخبار اقتصادی

۱۶ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - قیمت سبد نفتی اوپک نیز در هفته مورد بررسی، به ٤٣ دلار و ٣٥ سنت برای هر بشکه رسید که نسبت به هفته گذشته ٥٢ سنت کاهش یافت؛ متوسط قیمت ...

بازهم قیمت نفت دچار نوسان شد | پایگاه خبری ریشه

rishe.ir/news/10257

۳۰ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - قیمت نفت طی روز جاری نوسانات نامتعادلی را تجربه کرد، به گونه‌ای که بر ... اطلاع رسانی برای خنثی کردن هجمه‌های حقوق بشر علیه ایران تاکید کرد.

ایسنا - ژست سیاسی یا درماندگی اقتصادی؟

www.isna.ir/fa/news/94020905491/ژست-سیاسی-یا-درماندگی-اقتصادی

۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - تغییر سیاست نفتی ایران پس از توافق هسته‌ای ایران و غرب ... میلیون بشکه نفت پافشاری کرد و سعی نکرد که قیمت نفت به سطح سابق برگردد. ... باورند که با ورود یک میلیون بشکه نفت ایران به بازار قیمت نفت باز هم کاهش خواهد ...

باز هم ساعت بازی ایران تغییر کرد - فارس

www.farsnews.com/newstext.php?nn=13940709000643

۹ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - زمان بازی فردای تیم ملی بسکتبال ایران در مرحله نیمه‌نهایی تغییر کرد.

روی دکه مطبوعات/ آیا قیمت نفت خام بازهم کاهش خواهد یافت؟

www.neconews.com/vdcdsj0s.yt0nf6a22y.html

۲۰ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - در واقع تجربه سال‌ها وزارت در این بحران به کمک زنگنه آمد و خوب عمل کرد. ... تا آن زمان تولید کنندگانی نظیر ایران باید بپذیرند که قیمت نفت خام بیش از ... از این رو علل تغییرات قیمت نفت را باید بسیار جدی‌تر از آنچه بعضا مطرح ...

قيمت نفت اوپک به ۴۵ دلار سقوط کرد - فردا

www.radiofarda.com/content/f4_opec_oil_drop.../26783501.html

۱۸ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - قیمت نفت در پایین‌ترین حد ۵.۵ سال گذشته؛ بازارهای سهام سقوط کرد · قیمت نفت ... سبد نفتی اوپک شامل نفت کشورهای الجزایر، آنگولا، اکوادور، ایران، عراق، ... جهانی نفت به زير ۵۰ دلار برسد، نشانی از تغيير موضع اين کشورها ديده نمی‌شود. ... سطح ۴۰ دلار، عربستان باز هم بر مواضع خود مبنی بر ادامه توليد نفت به ميزان ...

آیا قیمت طلا باز هم کاهش پیدا می کند؟ - پارسینه

www.parsine.com/fa/news/96271/آیا-قیمت-طلا-باز-هم-کاهش-پیدا-می-کند

۲۳ فروردین ۱۳۹۲ ه‍.ش. - بر این اساس 10 کارشناس اقتصادی نیز اعلام کردند قیمت جهانی طلا در هفته آینده با ... اقتصادی نیز پیش بینی کرد قیمت طلا تغییر چندانی نخواهد داشت. ... جهانی نرخ طلا، از روز دوشنبه قیمت طلا و سکه در بازار ایران نیز کاهش می یابد.

اقتصاد ایران از امروز چه تغییری می کند - بیتوته

www.beytoote.com › اخبار › اخبار اقتصادی و بازرگانی

مردم عادی از سرنوشت قیمت دلار می‌پرسند؛ چرا که به تجربه آموخته‌اند با تغییر قیمت ... اقتصاد ایران در درازمدت باید باز هم به اقتصاد مقاومتی متکی باشد و باید با اتکا به ... نکته دیگر این‌که اگرچه قیمت نفت به شدت کاهش یافته اما با توجه به آزاد شدن اموال ... همانطور که برقراری تحریم‌ها یکسری اثرات منفی را بر اقتصاد ایران تحمیل کرد، ...

آمریکا بازهم خریداران نفت ایران را از تحریم‌ها معاف کرد؛چرا؟

www.khabaronline.ir/detail/311945/Economy/energy

۱۶ شهریور ۱۳۹۲ ه‍.ش. - آمریکا بازهم خریداران نفت ایران را از تحریم‌ها معاف کرد؛چرا؟ ... در عین حال از روش دیگری نیز بهره برده می شود که البته متداول تر از تغییر API نفت است. ... است که اگر فشارهای بین المللی افزایش یابد قیمت نفت فراتر از 200 دلار خواهد ...

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب | Entekhab.ir

www.entekhab.ir/

سایت خبری ایران. ... او تصریح کرد که در پی توافق هسته ای با ایران "هیچ چیز تغییر نکرده است." سردار نقدی: نباید به کسی که از پادشاه بحرین و عربستان آدمکش ...

اقتصاد ایران آنلاین

www.eghtesadeiranonline.com/

رئیس کل بانک مرکزی اعلام کرد: ۹ بانکی که قبلا تحریم شده بودند تا ساعات پایانی امشب به سوئیفت متصل .... قیمت نفت ایران 20 دلار شد .... روند بورس تغيير كرد.

سرنوشت نفت ایران پس از توافق لوزان - اقتصاد ایرانی

www.ireconomy.ir/fa/.../+سرنوشت+نفت+ایران+پس+از+توافق+لوزان.ht...

از سوی دیگر، مجله فوربز نیز طی گزارشی اعلام کرد که کاهش قیمت نفت تا پایان سال ... که «شرایط بازار نفت و نوع این بازار هم اکنون به گونه ای است که با تغییرات کوچک .... نفتی چه اتفاقی می افتد و این که قیمت نفت امسال باز هم کاهش پیدا خواهد کرد؟

قیمت جهانی نفت باز هم کاهش یافت - پارس

www.parsnews.com/بخش.../338408-قیمت-جهانی-نفت-باز-هم-کاهش-یافت

۵ روز پیش - قیمت جهانی نفت در بازار معاملات آتی روز چهارشنبه با روند نزولی آغاز به کار کرد. ... در همین حال، قیمت نفت دریای برنت با ۵۱ سنت کاهش به رقم ۳۱ دلار و ۲۹ سنت در ... قاتل روانی زن جوان را با ساطور تکه تکه کرد+تصاویر ۱۳۹۴/۱۱/۰۷ ۰۹:۱۲; تشدید ... ۰۸:۴۳; عزای عمومی اعلام کنیم ولی برای میهمان‌نوازی ایرانی ۱۳۹۴/۱۱/۰۷ ۱۱:۴۶.

اوباما همزمان با لغو تحریم، باز هم ایران را تحریم کرد! | پایگاه ...

www.rajanews.com/news/231977

۲۷ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - رئیس‌جمهور آمریکا به وزیر خزانه‌داری اجازه داد با هماهنگی با وزیر خارجه این کشور تحریم‌های جدیدی علیه ایران اعمال کند.

دولت قیمت نفت را در بودجه 95 غیرواقعی پیش‌بینی کرد - کیهان

kayhan.ir/.../دولت-قیمت-نفت-را-در-بودجه-95-غیرواقعی-پیش‌بینی-کر...

۲ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - دولت قیمت نفت را در بودجه 95 غیرواقعی پیش‌بینی کرد ... گفت‌وگو با نسیم اظهار کرد: متأسفانه اقتصاد ایران هم مستقیم و هم غیرمستقیم به نفت وابسته ... هم که ادعا می‌کنند زیاد شده است بازهم به اندازه زیادی به ارزهای نفتی نیاز دارد. ... دیپلماسی قیمت نفت را تغییر دهد، البته یک دیپلماسی مربوط به وزارت نفت است که ...

پس لرزه هاي قطع روابط ايران و عربستان در بازار نفت

www.magiran.com/npview.asp?ID=3292498

۱۶ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - اگر قيمت نفت کمتر از 40 دلار بماند ذخاير ارزي عربستان در پايان امسال به ... کرد: اين اختلاف ها نمي تواند قيمت نفت را به صورت بنيادي تغيير دهد چراکه ... برابر خواهد کرد و در چنين شرايطي اگر قيمت نفت خام نصف هم شود باز هم ايران ...

قیمت طلای سیاه باز هم آب رفت - شبکه خبر

www.irinn.ir/news/119083/قیمت-طلای-سیاه-باز-هم-آب-رفت

۲۳ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - قیمت هر بشکه نفت در بازارهای جهانی، کاهش چشمگیر داشت و به کمترین حد در شش ... خبر کاهش قیمت نفت، ارزش روبل روسیه هم بیست درصد افت کرد. ... نفتی ایران، تاثیر بزرگی بر بازارهای جهانی نفت در سال آینده بگذارد و قیمت .... وی افزود: «تغییر عمده‌ای در اساس بازار یعنی میزان عرضه و تقاضا، ایجاد نشده است».

تغییر سهمیه‌ها در جلسه اوپک | مخالفت ایران با دبیرکلی ...

www.hamshahrionline.ir/details/315908/Economy/energy

۱۳ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - همشهری آنلاین: مدیرکل امور اوپک وزارت نفت از تغییر نظام سهمیه‌بندی در اوپک ... های‌شان کمتر شود یا فن اوری بهتری ایجاد کنند، بازهم تولید افزایش یابد. ... کرده است، بیان کرد: برای عربستان فقط اهداف اقتصادی قیمت نفت مهم نیست و ...

کمبود اسکناس قیمتها را بازهم بالامیبرد/ بازار ملتهب و ...

ghodskhabar.ir/کمبود-اسکناس-قیمتها-را-بازهم-بالامیبر/

۲۰ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - کاهش قیمت جهانی نفت باعث ایجاد محدودیت‌ در کسب درآمدهای ارزی شده است .... دبیرکل انجمن حسابداری ایران تصریح کرد: افرادی که تقلب می‌کنند، ریال به ... شاهدیم و لغو تحریم‌ها، در میان مدت شاهد تغییرات خوبی در صنعت طلا خواهیم بود.

تراز بازرگانی ایران باز هم مثبت شد | اتاق خبر

www.otaghnews.com/news/.../تراز-بازرگانی-ایران-باز-هم-مثبت-شد

۱۳ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - تراز بازرگانی ایران باز هم مثبت شد ... ماه امسال درآمارهای گمرکی دیده نمی‌شد و اگر چه در نیمه نخست امسال این روند تغییر کرد، اما باز هم در هفتمین ماه تراز مثبت به دست آمد. ... توپ افزایش قیمت نفت در زمین ریاض و مسکو افتاده است ...

قیمت نفت باز هم کاهش یافت - سایت خبری تحلیلی تابناك ...

www.tabnak.ir › صفحه نخست › اقتصادي

۲ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - قیمت نفت در بازارهای جهانی روز دوشنبه بازهم کاهش یافته و به 55 دلار و 26 سنت رسید. ... کنفرانسی در ابوظبی با هرگونه کاهش تولید با هدف افزایش قیمت مخالفت کردند. ... اگر پس از شش ماه نیز وضعیت تغییر نکند، موضعمان را تغییر نمی دهیم. ... ویدیوی مناظره داغ یک ایرانی و سعودی / ویدیوی عجیب از دخترانی که برای ...

کاهش بهای جهانی نفت، افزایش نرخ دلار در ایران - BBC Persian

www.bbc.com/persian/business/2016/01/160106_l03_us_dollar_rate

۱۶ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - با کاهش بهای نفت خام در بازار جهانی، نرخ برابری دلار در بازار ارز ایران افزایش ... نرخ برابری ارز در بازار داخلی ایران افزایش یافته و بهای نفت خام در بازارهای جهانی بازهم کاهش ... را افزایش داده است و نرخ آن در روز سه‌شنبه را حدود ۳۱۵۹ تومان اعلام کرد. ... و حتی برقراری نظام سهمیه‌بندی تولید اوپک هم تغییری در این وضعیت ...

روحانی باز هم کاهش قیمت نفت را «توطئه» خواند | Khodnevis

https://khodnevis.org/article/62378

۱۹ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - رئیس دولت ایران در واکنشی مجدد به کاهش قیمت نفت آن را «ناشی از ... اوپک در آخرین نشست خود اعلام کرد که سقف تولید این سازمان تغییر نخواهد کرد و ...

پیش بینی تازه اوپک از تغییرات آتی قیمت نفت - نامه نیوز

namehnews.ir/fa/.../پیش-بینی-تازه-اوپک-از-تغییرات-آتی-قیمت-نفت

۴ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ... به سوئیفت وصل شدند · نفت به کمترین قیمت از سال ۲۰۰۳ رسید · سنگ‌آهن باز هم ارزان شد/ این ارزانی از کجا آب می‌خورد؟ ... پیش بینی تازه اوپک از تغییرات آتی قیمت نفت ... به گزارش نامه نیوز، اوپک اعلام کرد در حالی که عرضه نفت تولید کنندگان رقیب به رشد خود ... این زن پرچمدار کاروان ایران در المپیک است/عکس ...

مدل جدید قراردادهای نفتی ایران - روزنامه شرق

www.sharghdaily.ir/.../جزئیات-«مدل-جدید-قراردادهای-نفتی-ایران»--اعلام-...

چه کمیته‌ای از توليد صیانتی مخازن نفتی ایران محافظت خواهد کرد؟ .... وقتی سود پیمانکار را به تولید گره زده‌اید، باز هم همان مشکلی که گفتم پیش می‌آید. ... حالا سؤال این است که اگر قیمت نفت هم تغییر کرد و هزینه‌های پیمانکار افزایش یافت، آن کمیته ...

ساعت بازی ایران باز هم تغییر کرد :: ورزش 3

www.varzesh3.com/news/1271705/ساعت-بازی-ایران-باز-هم-تغییر-کرد

۹ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - کنفدراسیون بسکتبال آسیا باز هم زمان بازی ایران در مسابقات قهرمانی آسیا را تغییر داد. ... ساعت بازی ایران باز هم تغییر کرد ... نفت تهران 1 - 2 سیاه جامگان (خلاصه بازی) · سفر دخیا ... قیمت نجومی تکسیرا برای انتقال به لیورپول.

ایرنا - وال استریت ژورنال: ایران با قالبی جدید وارد بازار نفت ...

www.irna.ir/fa/News/81922082/

۲۶ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - قیمت نفت خام ظرف 12 سال آینده به پایین ترین سطح خود یعنی بشکه ای 30 دلار ... که با افزایش سطح صدور نفت ایران , قیمتها باز هم کاهش پیدا خواهد کرد . ... ایران بحث هایی راجع به تغییر معیارها مطرح است اما هنوز تصمیمی دراین زمینه ...

تاثیر توافق هسته ای با 1+5 بربازار خودرو ؛ ارز و سکه , طلا ...

www.zamannews.ir/.../19129-تاثیر-توافق-هسته-ای-با-بربازار-خودرو-ا...

۱۵ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - توافق هسته ای چه تاثیری بر بازارهای مختلف اقتصاد ایران می‌گذارد؟ ... این اظهار نظر نیلی با توجه به کاهش قیمت نفت قدری رنگ باخته بود و ..... و مانع بهم‌ریختگی اقتصاد کشور شوند، باز هم مشکلات اقتصادی فعلی از جمله گرانی وجود خواهد داشت؟ *و. .... اما چه اتفاقی افتاد که وضعیت به این صورت دراماتیک تغییر کرد؟

قیمت جهانی نفت باز هم کاهش یافت

energypress.ir/6395/قیمت-جهانی-نفت-باز-هم-کاهش-یافت

قیمت جهانی نفت باز هم کاهش یافت. ... قیمت جهانی نفت در بازار معاملات آتی روز چهارشنبه با روند نزولی آغاز به کار کرد. به گزارش رویترز، قیمت ... افزایش ۱۷ درصدی صادرات نفت ایران به هند square ژنرال ها در ... مدیرعامل شرکت اویک تغییر کرد square ...

بانک‌مرکزی بازهم زیرحرفش زد/چرا مبلغ کارت اعتباری آب ...

bankemardom.ir/1394/10/19/12739/

۱۹ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ... موفق شعب بانکهای کشور” · بانک جهانی پیش‌بینی قیمت نفت را ۱۴ دلار کاهش داد! .... از جمله تغییراتی که بانک مرکزی در این مدت لحاظ کرد، اضافه شدن کالاهای ... اما بانک مرکزی با وجود اعمال این تغییرات بازهم اجرای طرح را به تاخیر انداخت ... غزنوی – دبیر مجمع کارآفرینان ایران – با انتقاد از تغییرات ایجاد شده در این ...

کشور را دیگر نمی‌توان با درآمد نفت اداره کرد

www.sedayeeghtesad.ir/News/21832.html

۱ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - آیا می‌توان انتظار داشت که با تغییر قانون نظام مالیاتی، تفاوت‌های قابل ... برای این‌که باید باز هم در معافیت‌های مالیاتی بازنگری شود. ... یعنی کاهش قیمت نفت، دولت را به فکر استفاده از درآمدهای مالیاتی انداخته است؟ ... دولت اصلاحات در ایران در سال 80 ایران را از جهنم مالیاتی به بهشت مالیاتی تبدیل کرد، بنابراین ...

الف - هر بشکه نفت زیر 30 دلار/ پایین ترین قیمت از 12 سال ...

alef.ir/vdci55aprt1arq2.cbct.html?324642

۲۵ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - عسگری افزود: «اگر بین ایران و عربستان جنگ شود، قیمت نفت ممکن است یک شبه به بالای ۲۵۰ دلار ..... پس باز هم میگم با نفت ارزون ما بدبخت میشیم. ... آنها آمدند نفت را سقف بندی کردند که اوپک 30 میلیون بشکه در روز تولید کند اونوقت ایران در نظر .... به خاطر تغییر مدیریته که شما نفت 30 دلاری رو حس نمی کنی !

رويکرد - قیمت نفت باز هم کاهش یافت

rooykard.ir/fa/doc/news/39486/قیمت-نفت-باز-هم-کاهش-یافت

۲۸ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - قیمت نفت در معاملات روز چهارشنبه هم در بازارهای آسیایی سقوط داشت. ... این رو به نظر نمی‌رسد تغییرات ‌اندکی درمیزان این ذخایر تاثیر زیادی بر قیمت نفت داشته باشد. ... فرانسه از اتحادیه اروپا تحریم‌های جدیدی علیه ایران درخواست کرد.

قیمت نفت بازهم کاهش یافت - استیل پدیا

steelpedia.ir/fa/reader/10538/قیمت-نفت-بازهم-کاهش-یافت-1

۳۰ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - قیمت شاخص نفت خام آمریکا در پایان معاملات روز دوشنبه (١١ آبانماه) با ... کرد و رکوردشکنی تولید نفت خام روسیه نیز نشانگر تداوم عرضه بیش از حد ...

هر بشکه دوغ معادل ۳ بشکه نفت قیمت دارد! - شیرازه

shiraze.ir/fa/news/81401/هر-بشکه-دوغ-معادل-۳-بشکه-نفت-قیمت-دارد

۲ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - قیمت یک بشکه نفت امروز بسیار ارزان‌تر از یک بشکه آب معدنی یا دوغ است؛ ... آب هم متصل کرد و آن را آغازی بر رقابت قیمت نفت و آب در عرصه بین‌المللی برشمرد. ... البته قیمت آب در بازار هم بسیار تغییر است زیرا یک بطری ۱.۵ لیتری ... یافتن روزهای تلخ فروش نفت ایران در بازار جهانی و افزایش قیمت آن، باز هم شاهد ...

قیمت سنگ آهن ایران باز هم کاهش یافت - اخبار پولی مالی

www.polimali.com/view-42152-قیمت%20سنگ%20آهن%20ایران%20باز...

۱۶ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - اخبار پولی مالی _ در ادامه روند کاهشی شاخص قیمت سنگ آهن ایران در مرجع متال بولتن، در هفته جاری قیمت سنگ آهن ایران کاهش چهار دلاری را تجربه کرد.

کارکردهاي نفت در جامعه

mardomsalari.com/template1/News.aspx?NID=119115

۱۴ آبان ۱۳۹۰ ه‍.ش. - تاثير وکارکرد درآمدهاي نفتي در مسايل اقتصادي و اجتماعي ايران ... اجتماعي و اقتصادي بسياري از کشورها و همچنين ايران، به کلي تغيير کرد. ... درآمدهاي نفتي تابع مستقيم دو متغير مقدار استخراج و قيمت جهاني نفت خام و حاصل برآيند تغيير توامان آنها است. .... حکايت مطبوعات در ايران باز هم تاسف برانگيزتر است.

پاسخ الجبیر به ظریف/ وزیرخارجه عربستان باز هم اهانت کرد ...

goftemannews.com/.../پاسخ-الجبیر-به-ظریف-وزیرخارجه-عربستان.htm

۳۰ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - جبیر نوشته است: «جهان در حال تماشای ایران برای نشانه‌های تغییر است و .... مخالفت کرد / وقتی دیپلماسی غلط ژنرال های نفتی، قیمت نفت ایران را تا ...

برنامه دوساله برای رسیدن به ارزش افزوده در صنعت نفت/ در پی ...

ayaronline.ir/1394/06/144447.html

۲۲ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - نماینده سابق کشورمان در اوپک، گفت: ایران با تغییر سیاست خود در ... بشکه می رسد ولی ما باز هم نمی‌توانیم دومین تولیدکننده اوپک شویم، چون همین الان ... این کارشناس انرژی خاطرنشان کرد: صنعت نفت ایران عملاً صنعت س 

 

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3232
  • کل نظرات : 46
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 137
  • آی پی دیروز : 123
  • بازدید امروز : 1,402
  • باردید دیروز : 292
  • گوگل امروز : 10
  • گوگل دیروز : 16
  • بازدید هفته : 5,316
  • بازدید ماه : 8,716
  • بازدید سال : 54,126
  • بازدید کلی : 2,536,229