loading...
سایت تفریحی گیل نیوز
masoud بازدید : 265 دوشنبه 12 بهمن 1394 نظرات (0)

 اعتراض جنجالی سید حسن خمینی به رد صلاحیتش + عکس

اعتراض جنجالی سید حسن خمینی به رد صلاحیتش + عکس

اعتراض جنجالی سید حسن خمینی به رد صلاحیتش 

 

پس از اعلام رسمی رد صلاحیت سید حسن خمینی در انتخابات خبرگان ، توسط پیج اینستاگرام پسرش سید احمد خمینی ، وی اعلام کرد به خاطر خواست بزرگان اعتراض رسمی میکند . سید حسن خمینی به گزارش پارس ناز در واکنش به عدم احراز صلاحیتش در انتخابات خبرگان در صفحات اجتمایی خود توضیح داد:

 

تلقی اینجانب آن نیست که شکایت مسیری جدید را بگشاید اما تنها با توجه به درخواست عمومی مردم و برخی بزرگان حوزه و سیاست، به این امر اقدام می کنم.

 اعتراض جنجالی سید حسن خمینی به رد صلاحیتش + عکس

سیدحسن خمینی یادگار امام راحل ظهر امروز(جمعه) در دیدار جمعی از دانشجویان دانشگاه‌های تهران و گروهی از روحانیون در جماران، اظهار داشت: حضور اینجانب در انتخابات خبرگان بر حسب وظیفه و بنا به دغدغه‌ای بود که نسبت به آینده انقلاب و نظام اسلامی وجود دارد.

 

وی افزود: در این مسیر گروه‌ها، اقشار مختلف و شخصیت های بزرگ حوزه و نظام از اینجانب دعوت کردند و پس از مشورت‌های مختلف، اینجانب تصمیم به شرکت در انتخابات گرفتم و در انتخابات ثبت‌نام کردم که این امر بر حسب گزارش‌های رسیده با اقبال بسیار شایسته و پر شور مردم عزیز ایران اسلامی رو به رو شد که بیش از هر چیز نشان از محبوبیت و مقبولیت امام عظیم الشأن دارد؛ اقبالی که نشان داد امام خمینی(ره) برای مردم ایران تنها یادآور گذشته پرافتخار ایشان نیست؛ بلکه با زندگی آنان و دیروز و فردای آنها هم پیوند خورده است.

 

سیدحسن خمینی سپس در خصوص روند بررسی صلاحیت داوطلبان خبرگان رهبری گفت: شورای نگهبان که مرجع احراز صلاحیت داوطلبان است، ابتدا به نوعی صاحبان دروس مطرح را دارای صلاحیت دانست و سپس تنها طریقه احراز را امتحان قرار دارد و پس از آن به گفته بزرگان آن شورا، پذیرفت که امتحان موضوعیت ندارد و امکان احراز از راههای دیگر هم ممکن است.

 

وی یادآور شد: در این میان، بزرگان و مراجع و اساتید عظیم الشأن نسبت به صلاحیت علمی این حقیر شهادت دادند و دهها ساعت نوارهای درس و چندین جلد کتاب نیز ضمیمه این پرونده شد که بر خلاف انتظار نتوانست احراز حضرت آقایان را باعث شود؛ احرازی که در سالها و دوره‌های قبل، از راه‌های به مراتب ساده‌تر برای دیگران حاصل شده بود و در همین دوره نیز برای برخی دیگر از عزیزان، از طریقه‌ای غیر از امتحان ممکن شده است.

 

سیدحسن خمینی در ادامه سخنان خود با اشاره به برخی شایعات، اظهار داشت: در روزهای گذشته شایعاتی مطرح شد که از اینجانب برای مصاحبه‌های علمی -جدای از امتحان معهود- دعوت شده است که لازم است به اطلاع عموم برسانم که این مطلب کاملاً خلاف واقع است و هیچ گاه هیچ کس به هیچ نوع از اینجانب جهت مذاکره یا مصاحبه یا طریقه‌ای که به کشف علمیت بیانجامد دعوت نکرده است.

 

وی تصریح کرد: اینکه بعضی از حضرت آقایان محترم فقهای شورای نگهبان نتوانستند از شهادت علمای اعلام که بر بسیاری از ایشان سمت استادی دارند و اساتید معظم که قوام حوزه علمیه به آنهاست و از نوشته‌ها و کتاب‌های اینجانب، صلاحیت علمی را احراز کنند، حداقل برای من و بسیاری دیگر جای تعجب دارد.

 

سید حسن خمینی همچنین در مورد امکان اعتراض در مهلت قانونی اعلام شده، افزود: بر حسب قانون امکان اعتراض وجود دارد، ولی جداً معتقدم که در این میان نکته نامعلوم و مبهمی وجود ندارد و بنده هم فردی ناشناخته نیستم که اعضای محترم با بررسی مجدد بتوانند هویت و یا سندی را به دست آورند، لذا تلقی اینجانب آن نیست که شکایت مسیری جدید را بگشاید و لذا بر آن باورم که اگر آقایان نتوانستند از شهادت مراجع و علما و درس ها و نوشته ها به احراز برسند، بعید است بتوانند در آینده نیز به چنین مهمی دست یابند؛ اما تنها با توجه به درخواست عمومی مردم و برخی بزرگان حوزه و سیاست به این امر اقدام می کنم.

 

وی در ادامه سخنان خود تأکید کرد: بیت امام راحل برای همیشه خادم مردم خواهد ماند و «جمهوری اسلامی نه یک کلمه کم، نه یک کلمه بیش» را وجهه همت خود قرار داده و خواهد داد و چنین اتفاقاتی نباید در امید مردم نسبت به آینده درخشان نظام جمهوری اسلامی خللی ایجاد کند.

 

سید حسن خمینی افزود: لازم است مردم عزیزمان همچون گذشته، نسبت به آینده حساس بوده و برای رسیدن به سعادت گام بردارند و با حضور پرشور خود در انتخابات هفتم اسفند، پایه های سعادت و بهروزی امروز و فردای جامعه مان را فراهم کنند؛ چرا که سعادت مردم جز با دست و حضور ایشان و عزم و اراده آنها ممکن نخواهد شد.

 

وی گفت: سید حسن خمینی تنها یک سرباز برای مردم و اندیشه و راه امام خمینی است و هر جا که باشد به این خدمت افتخار خواهد کرد و هرگز هیچ چیزی نخواهد توانست مانع از این افتخار شود.

 

سید حسن خمینی سپس اظهار داشت: امیدوارم که همه به این مهم توجه داشته باشیم که هیچ رفتاری نباید این تلقی را ایجاد کند که رقابت در جمهوری اسلامی با سختی مواجه است و نهادهای دموکراتیک این نظام از جمله مجلس خبرگان که ثمره خون پاک شهیدان است، خدای نکرده با شائبه بسته بودن رقابت در درون خانواده انقلاب مواجه است.

 

وی افزود: ناگفته پیداست که بُعد مردمی بودن نظام همانند بُعد اسلامی بودن و دینی بودن آن از اهمیت ویژه برخوردار است و شرط اولیه تحقق آن، باز بودن امکان رقابت های غیر سازمان یافته است و امیدوارم این امر در انتخابات مجلس نیز خود را نشان دهد.

 

سیدحسن خمینی در پایان سخنان خود گفت: دست یکایک مراجع بزرگواری که اینجانب را مورد تفقّد قرار دادند می‌بوسم و از اساتید بزرگوارم کمال تشکر را دارم و نسبت به مردم عزیز ایران سر تعظیم فرود آورده و برای همیشه خود را خادم ایشان می‌دانم. همچنین لازم است از لطف و عنایت خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و رسانه های مختلف مکتوب و مجازی تشکر کنم.

 

اعتراض جنجالی سید حسن خمینی به رد صلاحیتش + عکس

www.parsnaz.ir/hassan-khomeini-rejected-controversi...
Translate this page
اعتراض سید حسن خمینی به عدم احراز صلاحیتش سید حسن خمینی در واکنش به عدم احرازصلاحیتش در انتخابات خبرگان در صفحات اجتمایی خود توضیح داد سیدح.

الف - نظرخواهی درباره اعتراض سیدحسن خمینی

alef.ir/vdcfjedmtw6d0ea.igiw.html?327745
Translate this page
3 days ago - برخی دیگر از کاربران با اشاره به مواضع اخیر سید حسن خمینی در مورد حق مردم ... که حتما در مهلت قانونی نسبت به عدم احراز صلاحیت خود اعتراض کند. ... مهتاب کرامتی: برای جشنواره لباس طراحی کردیم (+عکس) ... ۱۱. بعضی ها و اسرائیل دلواپس رد صلاحیت ها ... جنجال تازه ریاض/ «لیست سیاه» 58 بندیِ عربستان علیه ایران ...

از دستاودهای 51 میلیارد دلاری سفر روحانی تا اعتراض سید حسن ...

sadkhabar.ir/.../از-دستاودهای-51-میلیارد-دلاری-سفر-ر...
Translate this page
14 hours ago - از دستاودهای 51 میلیارد دلاری سفر روحانی تا اعتراض سید حسن خمینی به رد صلاحیتش ! ... به گزارش صد خبر ؛ تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های سیاسی کشور که صبح امروز در ... زیباترین شاهزاده قاجار که محمدرضا شاه عاشقش بود/عکس ... تکرار یک اتفاق تلخ و انتشار گزارش جنجالی/گلزن پرسپولیسی‌ها هم رفت.

سید حسن خمینی:اعتراض می‌کنم - اخبار گوناگون - پگاه آنلاین

various.pegahonline.ir/.../سید-حسن-خمینی-اعتراض-می...
Translate this page
سید حسن خمینی:اعتراض می‌کنمیادگار امام خمینی با اشاره به شرایط پیش آمده در خصوص اعلام عدم احراز ... اعتراض جنجالی سید حسن خمینی به رد صلاحیتش + عکس.

Images for ‫اعتراض جنجالی سید حسن خمینی به رد صلاحیتش + عکس‬‎Report images
Image result for ‫اعتراض جنجالی سید حسن خمینی به رد صلاحیتش + عکس‬‎
11 hours ago
Image result for ‫اعتراض جنجالی سید حسن خمینی به رد صلاحیتش + عکس‬‎
Image result for ‫اعتراض جنجالی سید حسن خمینی به رد صلاحیتش + عکس‬‎
1 day ago
Image result for ‫اعتراض جنجالی سید حسن خمینی به رد صلاحیتش + عکس‬‎
4 days ago
Image result for ‫اعتراض جنجالی سید حسن خمینی به رد صلاحیتش + عکس‬‎
More images for اعتراض جنجالی سید حسن خمینی به رد صلاحیتش + عکس

درخواست علی مطهری از حسن روحانی / تکذیب خبرهای جدید در مورد ...

mosalas.ir/.../درخواست_علی_مطهری_از_حسن_روحانی_ت...
3 days ago - عکس / اولین تمرین تیم ملی زیر ۱۸ سال آمریکا با سر مربی ایرانی اش عکس / بهمن فرمان ... مطهری از حسن روحانی / تکذیب خبرهای جدید در مورد اعتراضات سید حسن خمینی / لیست های ... های انتخاباتی تهران / واکنش مجری جنجالی به رد صلاحیت سید حسن / قول جدید پایداری ها ... واکنش آزاده نامداری به رد صلاحیت سیدحسن خمینی.
2 days ago - عکس / اولین تمرین تیم ملی زیر ۱۸ سال آمریکا با سر مربی ایرانی اش عکس / بهمن فرمان آرا در مراسم ... خواننده جنجالی مهاجرت کرد ؟ .... شبکه اجتماعی نظرخواهی کرد که « آیا موافقید که (آقای)سید حسن خمینی به رد صلاحیت خود اعتراض کند؟

گذارنیوز | سیدحسن خمینی به روند اعتراض دارند، ولی فکر ...

gozarnews.ir/سیدحسن-خمینی-به-روند-اعتراض-دارند،-...
3 days ago - به گزارش “گذارنیوز” سیدجواد امام درباره واکنش سیدحسن خمینی به رد صلاحیتشمی‌گوید: «ایشان به روند اعتراض دارند، ولی فکر نمی‌کنم شکایتی ...

فرهنگ نیوز

www.farhangnews.ir/
حسن روحانی در حالی تور اروپایی خود را آغاز کرد که هیئتی مرکب از دهها فعال اقتصادی را نیز با خود بهمراه برد تا ... اعتراض سیدحسن خمینی به عدم تایید صلاحیتش.

سید حسن خمینی: به عدم احراز صلاحیتم اعتراض می‌کنم - تفریحی

tafrihy.net/.../10881-سید+حسن+خمینی%3A+به+عدم+اح... - Translate this page
1 day ago - سید حسن خمینیبه عدم احراز صلاحیتم اعتراض می‌کنم ... اوباما هم به جنجال اسکار وارد شد هوا از فردا گرم می‌شود آخرین مناظره جمهوریخواهان؛ از ... گاهی یک تصویر از هزار کلمه گویاتر است عکس پوشش تندیس عریان به خاطر روحانی ادعای عجیب ... در روزی که صلاحیتشواکنش اینستاگرامی سید حسن خمینی به خبر رد صلاحیتش ...
... در این کمیسیونهاست. رد صلاحیت سید حسن خمینی به نفع چه کسی تمام شد؟ ... درگذشت+عکس · محمد غرضی و سید حسن خمینی به عدم احراز صلاحیت خود اعتراض کردند.
4 days ago - حجت الاسلام سید حسن خمینی در صفحه اینستاگرامش به خبر عدم احراز صلاحیتشبرای انتخابات مجلس خبرگان واکنش نشان داد. ... تجمع و اعتراض در کاشان به خاطر حضور فاطمه معتمدآریا! + تصاویر ... پسر سیدحسن خمینی از رد صلاحیت پدرش خبر داد! + عکس .... جزئیات برگزاری فشن شو جنجالی دانشگاه الزهرا ...
7 days ago - اعتراض مهناز افشار به خالکوبی روی دست کودک +عکس · تصویری دیده ... رد صلاحیت سید حسن خمینی، شایعه یا واقعیت! جامعه روحانیت ... به این مطلب امتیاز دهید. شما قبلا به .... بازیکن جنجالی و بدون تیم به دنبال حضور در لیگ تایلند.

پورتال نیک صالحی

www.niksalehi.com/
خبر رد صلاحیت سید حسن خمینی در سایت یاهو + عکس ... یک استاد دانشگاه: عملکرد شورای نگهبانبه نفع جریان اصلاحات است ...

عصر ايران

www.asriran.com/
همزمانی این شکست با رفع تحریم ها و اخبار رد صلاحیت ها هم به کمک‌شان آمد! .... عضو کمیسیون امنیت ملی: حسن کردمیهن به‌ دلیل حمله به سفارت عربستان بازداشت شد (+عکس) ..... اوباما همبه جنجال اسکار وارد شد .... سیدحسن خمینی:اعتراض می کنم/ عدم احراز، جای تعجب دارد / شرط اولیه تحقق بُعد مردمی نظام، باز بودن امکان رقابت های غیر سازمان ...

برچسب ها - سیدحسن خمینی - آفتاب

aftabnews.ir/fa/tag/1/سیدحسن%20خمینی
نظرخواهی اینستاگرامی درباره اعتراض سیدحسن‌خمینی به رای شورای نگهبان+ ... که آیا موافقید کهسید حسن خمینی به رد صلاحیت. ... جنجال رئیس ستاد انتخابات شهردار تهران؛ ... عیادت یادگار امام از حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی طباطبایی+ عکس.

جنوب نیوز

www.jonoubnews.ir/
اسامی داوطلبانی که صلاحیت‌شان احراز شده و چهره‌هایی که به دلیل عدم شرکت در آزمون خبرگان و ... سید مهدی موسوی نژاد نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی در پیامی از مردم خواست تا اجازه ... تکذیب خبرسازی تاره علیه سیدحسن خمینی. ملی پوشی که در بیمارستان بستری است +عکس ... اعتراض خانه موسیقی به حذف عقیلی از جشنواره.

اعتراض جالب به سانسور +عکس - صفحه اصلی - شما نیوز

shomanews.com/.../اعتراض-جالب-به-سانسور--عکس
7 hours ago - به اعتقاد مسئولان دولت پاکستان، این روزنامه در تصاویر انتخابی خود برای ... در نتیجه مراجع نظارتی خواستار حذف تصاویر و اصلاح نسخه جنجالی این روزنامه شده بودند. ... واکنشسید حسن خمینی به رد صلاحیتش از سوی شورای نگهبان.
14 hours ago - سید حسن خمینی اعلام کرد که نسبت به عدم احراز صلاحیتش برای انتخابات مجلس خبرگان در مهلت قانونی اعتراض خواهد کرد و خواستار تجدید نظر خواهد ... عکس: جایزه 200 هزار دلاری برای دستگیری جوان ایرانی · تصاویر: عکاسی از ارواح · چهره ها در شبکه‌های اجتماعی · عکسهای جنجالی سارا منجزی؛ از بادیگارد تا حرم امام رضا (ع) ...

سیدحسن خمینی: به رد صلاحیتم اعتراض می کنم | حضور اینجانب

www.ghatreh.com/.../سیدحسن-خمینی-صلاحیتم-اعترا...
1 day ago - حضور اینجانب در انتخابات خبرگان بر حسب وظیفه و بنا به دغدغه ای بود که ...سیدحسن خمینیبه رد صلاحیتم اعتراض می کنم .... خشم سعودی ها از مشاهده "علی ولی الله" در پرچم عربستان +عکس ... گلر جنجالی در تمرین امروز پرسپولیس ...

اخبار سید حسن خمینی - تی نیوز

tnews.ir/Tags/سید-حسن-خمینی
سید محمد غرضی و سید حسن خمینی رسما به عدم احراز صلاحیت خود اعتراض کردند سید محمد ... حجت الاسلام اکرمی: سید حسن خمینی را فردی صالح و مناسب برای حضور در ...

چرا احتمال ردصلاحیت سیدحسن خمینی در انتخابات خبرگان زیاد ...

www.seratnews.ir/.../چرا-احتمال-ردصلاحیت-سیدحسن-خ...
Jan 2, 2016 - اگر سید حسن خمینی از شرکت در آزمون خبرگان سر باز زند، به طور ... چرا احتمال رد صلاحیت سیدحسن خمینی زیاد است؟ .... این همه جار و جنجال برای چیست؟ .... حالا هر وقت شما بهبی حجابی زن بشار اسد اعتراض کردین بعد درباره بقیه .... می خوای چهار تا عکس آنچنانی منتشر کنه یا عکس فتنه گران تا دوست انقلاب محسوب شه ؟
مهلت 3 روزه دریافت تقاضای رسیدگی مجدد از داوطلبان رد صلاحیت شده خبرگان، امروز (شنبه) ... بنابر درخواست مردم و بزرگان، اعتراض می کنم / اینکه بعضی از حضرات آقایان محترم فقهای ....صلاحیت سیدحسن خمینی محرز است؛ امیدواریم ایشان هر چه زودتر به صحنه ... وقتی ریاض پس ازجنجال حمله به مراکز دیپلماتیک عربستان در ایران روابط ...

واکنش سیدحسن خمینی به رد صلاحیتش

ostanha.tabnak.ir/.../واکنش-سیدحسن-خمینی-به-رد-ص...
9 hours ago - واکنش سیدحسن خمینی به رد صلاحیتش ... سید حسن خمینی همچنین در مورد امکاناعتراض در مهلت قانونی اعلام شده، افزود: بر حسب قانون امکان اعتراض وجود دارد، ... ورود اوباما به جنجال اسكار! ... دختران پاکستانی در کلاس آموزش قرآن+عکس.
3 days ago - مثلث آنلاین : در این خبر آخرین تحولات انتخاباتی مربوط به روز ... عکس / اولین تمرین تیم ملی زیر ۱۸ سال آمریکا با سر مربی ایرانی اش عکس / بهمن ... از حسن روحانی / تکذیب خبرهای جدید در مورد اعتراضات سید حسن خمینی / لیست های انتخاباتی تهران / واکنش مجری جنجالی به رد صلاحیت سید حسن / قول جدید پایداری ها.

اعتراض سید حسن خمینی در مورد رد صلاحیت | سایت خبری ...

beroznews.com/.../اعتراض-سید-حسن-خمینی-در-مورد-ر...
عکس های باور نکردنی بازیگر زن سریال کیمیا+بیوگرافی ... بایگانی برچسب ها: اعتراض سید حسن خمینی در مورد رد صلاحیت ... تفریحی به روز نیوز امروز سید حسن خمینی اولین سخنان خود را در مورد ماجرای رد صلاحیت و عدم احراض صلاحیت برای انتخابات مجلس خبرگان را انجام داد. .... محلجنجالی نشست خبری روحانی در رم ایتالیا+عکس.
Translate this page
Fars News Agency
19 hours ago - سیدحسن خمینی گفت: تلقی اینجانب آن نیست که شکایت مسیری جدید را ...صلاحیت دانست و سپس تنها طریقه احراز را امتحان قرار دارد و پس از آن به ..... برا همین(سرباز مان بودن) وقتی تلویزیون عکس پاره شده حضرت امام را ..... اقای سید حسن شما با نرفتن به جلسه امتحان به قانون تمکین نکردی دیگه این قدر جنجال نکن.

ایسنا - سيدحسن خميني

isna.ir/fa/tag/ef40d1a2ab75ba68/سيدحسن%20خميني
از اینکه صلاحیتم را احراز نکردند متعجبم/ با توجه به درخواست مردم و بزرگان اعتراض می‌کنم. یادگار امام ... واکنش سید حسن خمینی به رد صلاحیتش از سوی شورای نگهبان .... تکذیب ادعای جنجالیدرباره وصیت امام (ره) ... حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسن خمینی در افتتاحیه نمایشگاه «خط سوم» گفت: عکس فقط یک هنر نیست، هنرمندساز است.
4 hours ago - از سوی دیگر سید حسن امروز نه تنها علت این جنجال سازی های رسانه ای و همچنین ... اما بخش جالب سخنان حسن مصطفوی مربوط به قصد او برای اعتراض به رد ...

سیدحسن خمینی به رد صلاحیتم اعتراض می کنم-9صبح|خبرپو

khabarpu.com/n.php?...سیدحسن-خمینی-به-رد-صلاحی...
1 day ago - سیدحسن خمینی به رد صلاحیتم اعتراض می کنم-9صبح|خبرپو, مرجع اخبار و نيازهای اینترنتی. ... عکس:سالار عقیلی به شبکه 'من و تو ' رفت! «خمینی ...
4 days ago - همچنین سید حسن خمینی نیز ضمن بازنشر تصویر بالا در صفحه اختصاصی خود ... بهگزارش پایگاه جوان انقلابی ؛ احمد خمینی، خبر رد صلاحیت پدرش توسط شورای نگهبان را تایید کرد. ... از تلاش برای نوشاندن جام زهر به رهبر انقلاب تا اعتراض به اختیارات‌رهبری و ..... عکس جنجالینخست‌وزیر خائن سوریه در عربستان.

سید حسن خمینی

www.khabaronline.ir/tags/3928/سید-حسن-خمینی
نظرخواهی اینستاگرامی درباره اعتراض سیدحسن خمینی به رای شورای نگهبان ... حجت الاسلام سید حسن خمینی در صفحه اینستاگرامش به خبر عدم احراز صلاحیتش برای انتخابات مجلس خبرگان واکنش نشان داد. سه شنبه 6 ... تحریف سخنان موحدی کرمانی برای رد صلاحیت سیدحسن خمینی ... عکسدیده نشده از مرحوم فلسفی با یک خودرو قدیمی.

عصر خبر

www.asrkhabar.com/
نماینده کلیمیان در مجلس شورای اسلامی به تشریح وضعیت حقوق و زندگی اقلیت ها در ایران پرداخت و گریزی هم به ادعاهای غربی‌ها در این ... واكنش سيد حسن خميني به عدم احراز صلاحيتش(+عكس) .... رهامی: فهرست رد صلاحیت شده‌ها برای پیگیری به معاون اول رئیس جمهور داده شده است ... انتقاد رضا کیانیان از اعتراض ها به فرش قرمز جشنواره فجر ...

اوباما هم به جنجال اسکار وارد شد - تیک

tik.ir/fa/news/117306/اوباما-هم-به-جنجال-اسکار-وارد-شد
1 day ago - عکس : امضا كردن توپ بازيكنان پرسپوليس توسط بازيگر زن! ... رئیس جمهور آمریکاجنجال به پا شده درباره نامزدهای سفیدپوست اسکار را نمونه‌ای از موضوعی ... به گزارش پايگاه خبري «تيک» (TIK.ir)؛ او که در جمع خبرنگارها در کاخ سفید ... بود که چرا هیچ‌کس به جوایز بت که مخصوص سیاه‌پوستان است اعتراضی نمی‌کند.
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3232
  • کل نظرات : 46
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 139
  • بازدید امروز : 27
  • باردید دیروز : 1,443
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 27
  • بازدید ماه : 8,784
  • بازدید سال : 54,194
  • بازدید کلی : 2,536,297