loading...
سایت تفریحی گیل نیوز
masoud بازدید : 317 یکشنبه 11 بهمن 1394 نظرات (0)

افشاگری خواننده استیج من و تو از پشت صحنه این تلویزیون + فیلم

این بار شرکت کننده ایی به نام سولماز در مسابقه خوانندگی این تلویزیون لندنی ؛من و تو را تهدید به افشاگری کرد.
به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، در برنامه زنده امشب مسابقه خوانندگی من و تو با نام استیج شركت كننده ای  درِ پخش زنده آواز نخواند و از اتفاقات  كه پشت پرده هست انتقاد كرد و صحنه را ترك كرد.

 این افشاگری شرکت کننده من وتو با اعتراض شدید مجریان برنامه همراه بود تا جایی که وی را به غیر حرفه ایی بودن متهم کردند.پیش از این هم این بارها  خبر هایی از حواشی و جنجال های غیر اخلاقی از رفتار عوامل و کارمندان این شبکه ضد فرهنگی در رسانه ها منعکس شده بود اما این بار به قدری آش شور شد که این شبکه نتوانست به طور کامل این بی آبرویی را سانسور کند.





 

 

html5: Video file not found

http://www.yjc.ir/files/fa/news/1394/11/10/4078709_401.mp4

spaceplay / pause

 

qunload | stop

 

ffullscreen

shift + slower / faster

volume

 

mmute

seek

 

 . seek to previous

12… 6 seek to 10%, 20% … 60%

افشاگری خواننده استیج من و تو از پشت صحنه این تلویزیون + ...

www.yjc.ir › فیلم و صوت › فیلم و صوت
Translate this page
1 day ago - این بار شرکت کننده ایی به نام سولماز در مسابقه خوانندگی این تلویزیون لندنی ؛من و تو را تهدید بهافشاگری کرد. به گزارش گروه فیلم و صوت ...

فیلم/ افشاگری خواننده استیج من و تو از پشت صحنه این ...

hodana.ir/.../فیلم-افشاگری-خواننده-استیج-من-و-تو-ا...
Translate this page
1 day ago - این بار شرکت کننده ایی به نام سولماز در مسابقه خوانندگی این تلویزیون لندنی ؛من و تو را تهدید بهافشاگری کرد.

افشاگری خواننده استیج من و تو از پشت صحنه این تلویزیون + ...

khabarfarsi.com/ext/15645126
Translate this page
1 day ago - به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، در برنامه زنده امشب مسابقه خوانندگی من وتو با نام استیج شركت كننده ای درِ پخش زنده آواز نخواند و ...

افشاگری خواننده استیج من و تو از پشت صحنه این تلویزیون + ...

oshida.ir/vdcawmny.49neo15kk4.html
Translate this page
۰. افشاگری خواننده استیج من و تو از پشت صحنه این تلویزیون + فیلم. کد مطلب: ۴۳۵۹۰. تاریخ انتشار:يکشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۷:۲۶. این بار شرکت کننده ایی به ...

افشاگری خواننده استیج من و تو از پشت صحنه این تلویزیون

sadkhabar.ir/.../افشاگری-خواننده-استیج-من-و-تو-از-پ...
Translate this page
افشاگری خواننده استیج من و تو از پشت صحنه این تلویزیون. کد خبر: ۳۱۲۸۰۹. تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۵. برای دیدن فیلم اینجا کلیک کنید. منبع: باشگاه ...

افشاگری خواننده زن درباره پشت صحنه من و تو + فیلم | اتاق ...

otaghkhabar24.ir/news/33797
Translate this page
1 day ago - این بار شرکت کننده ایی به نام سولماز در مسابقه خوانندگی این تلویزیون لندنی ؛من و تو را تهدید بهافشاگری کرد.

فیلم/ افشاگری خواننده استیج من و تو از پشت صحنه این ... - قطره

www.ghatreh.com/.../فیلم-افشاگری-خواننده-استیج-...
Translate this page
1 day ago - این بار شرکت کننده ایی به نام سولماز در مسابقه خوانندگی این تلویزیون لندنی ؛من و تو را تهدید بهافشاگری کرد. - دØ.

افشاگری خواننده استیج من و تو از پشت صحنه این تلویزیون + ...

www.fastcamp.ir/.../افشاگری-خواننده-استیج-من-و-تو-...
Translate this page
22 hours ago - به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، در برنامه زنده امشب مسابقه خوانندگی منو تو با نام استیج شرکت کننده ای درِ پخش زنده آواز نخواند ...

فیلم/ افشاگری خواننده استیج من و تو از پشت صحنه این ...

tnews.ir/news/716556696253.html?h=1
Translate this page
1 day ago - فیلمافشاگری خواننده استیج من و تو از پشت صحنه این تلویزیوناین بار شرکت کننده ایی به نام سولماز در مسابقه خوانندگی این تلویزیون لندنی ...

افشاگری خواننده استیج من و تو از پشت صحنه این تلویزیون + ...

ahvaz.info/.../افشاگری-خواننده-استیج-من-و-تو-از-پش...
Translate this page
افشاگری خواننده استیج من و تو از پشت صحنه این تلویزیون + فیلم ... كننده ای درِ پخش زنده آواز نخواند و از اتفاقات كه پشت پرده هست انتقاد كرد و صحنه را ترك كرد.

افشاگری سولماز خواننده شبکه من وتو - آپارات

www.aparat.com/.../افشاگری_سولماز_خواننده_شبکه...
Translate this page
23 hours ago - یعقوب افشاگری خواننده استیج من و تو از پشت صحنه این تلویزیون افشاگری سولماز خوانندهشبکه من وتو سولماز , من وتو , افشاگری , , یعقوب.

افشاگری خواننده استیج من و تو از پشت صحنه این تلویزیون ...

www.rcamp.ir/.../افشاگری-خواننده-استیج-من-و-تو-از-...
Translate this page
1 day ago - 45 mins ago – فیلمافشاگری خواننده استیج من و تو از پشت صحنه این تلویزیوناین بار شرکت کننده ایی به نام سولماز در مسابقه خوانندگی این ...

افشاگری خواننده استیج من و تو از پشت صحنه این تلویزیون + ...

khabarche.ir/.../افشاگری-خواننده-استیج-من-و-تو-از-پ...
Translate this page
1 day ago - مسابقه تلویزیون تهدید بعد از ظهر شنبه دهم بهمن ماه 1394 خبر افشاگری خواننده استیج من و تو ازپشت صحنه این تلویزیون + فیلم.

افشاگری خواننده استیج من و تو از پشت صحنه این تلویزیون + ...

www.sarkhat.com/.../افشاگری-خواننده-استیج-من-تو-ا...
Translate this page
این سایت با بهره گیری از الگوریتمهای پیشرفته ریاضی و آماری، آخرین اخبار فارسی را از ... افشاگری خواننده استیج من و تو از پشت صحنه این تلویزیون + فیلم ...

افشاگری خواننده استیج من و تو از پشت صحنه این تلویزیون + ...

www.98club.ir/.../افشاگری-خواننده-استیج-من-و-تو-از...
Translate this page
18 hours ago - افشاگری خواننده استیج من و تو از پشت صحنه این تلویزیون + فیلم,افشاگری خواننده استیج من و تو از پشت صحنه این تلویزیون + فیلم,98Club|وب ...

پشت صحنه هایی از جنس... / رسوایی چند باره برای شبکه من و تو

www.tahapakhsh.ir/.../رسوایی-باره-شبکه-من-تو-پش...
Translate this page
2 days ago - استیج، من و تو، برنامه استیج، پشت پرده استیج، سولماز استیج، سولماز ... این بار شرکت کننده ایی به نام سولماز در مسابقه خوانندگی این تلویزیون لندنی ؛من و تو را تهدید به افشاگری کرد. ... «من و تو» مسئولان پاسخگویی درباره این اقدام را به بازگشت این خواننده ... پشت صحنه نمایش توپ طلای مسی در نیو کمپ +فیلم.

فیلم/ افشاگری خواننده استیج من و تو از پشت صحنه این ...

feedgah.com/.../فیلم-افشاگری-خواننده-استیج-من-و-...
Translate this page
فیلمافشاگری خواننده استیج من و تو از پشت صحنه این تلویزیون این بار شرکت کننده ایی به نام سولماز در مسابقه خوانندگی این تلویزیون لندنی ؛من و تو را تهدید به ...

افشاگری خواننده استیج من و تو از پشت صحنه این تلوزیون + ...

monitor.shafaqna.com/FA/IR/3326488
Translate this page
1 day ago - افشاگری خواننده استیج من و تو از پشت صحنه این تلوزیون + فیلماین بار شرکت کننده ایی به نام سولماز در مسابقه خوانندگی این تلویزیون لندنی ...

علت خداحافظی سولماز از استیج برنامه من و تو + فیلم | دانلود ...

model2016-photo.ir/.../علت-خداحافظی-سولماز-از-است...
Translate this page
15 hours ago - افشاگری خواننده استیج من و تو از پشت صحنه این تلویزیون + فیلماین بار شرکت کننده ایی به نام سولماز در مسابقه خوانندگی این تلویزیون لندنی ...

افشاگری خواننده استیج من و تو از پشت صحنه این تلوزیون + ...

www.nividar.com/news/56ac9bb3870024e2c9f92284
Translate this page
1 day ago - به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان ، در برنامه زنده امشب مسابقه خوانندگی من وتو با نام استیج شرکت کننده ای درِ پخش زنده آواز ...

افشاگری خواننده استیج من و تو از پشت صحنه این تلویزیون + ...

elat.ir/.../افشاگری-خواننده-استیج-من-و-تو-از-پشت-...
Translate this page
16 hours ago - افشاگری خواننده استیج من و تو از پشت صحنه این تلویزیون + فیلم. به گزارش پایگاه خبری علت به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، در برنامه زنده ...

افشاگری خواننده استیج من و تو از پشت صحنه این تلویزیون + ...

www.ghatar.com/.../افشاگری-خواننده-استیج-من-و-تو...
Translate this page
6 hours ago - افشاگری خواننده استیج من و تو از پشت صحنه این تلویزیون + فیلم. ۷ کلیک. این بار شرکت کننده ایی به نام سولماز در مسابقه خوانندگی این ...

افشاگری خواننده استیج من و تو از پشت صحنه این تلویزیون + ...

www.tasmimnews.ir/افشاگری-خواننده-استیج-من-و-تو...
Translate this page
22 hours ago - افشاگری خواننده استیج من و تو از پشت صحنه این تلویزیون + فیلم ... به گزارش تصمیم نیوز؛ در برنامه زنده امشب مسابقه خوانندگی من و تو با نام ...

افشاگری خواننده استیج من و تو از پشت صحنه این تلوزیون + ...

wwwkhabar.ir/5481274
Translate this page
1 day ago - به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، در برنامه زنده امشب مسابقه خوانندگی من وتو با نام استیج شركت كننده ای درِ پخش زنده آواز نخواند و ...

افشاگری خواننده استیج من و تو از پشت صحنه این تلویزیون + ...

www.nedayehirmand.ir/detail/News/423080/13
3 hours ago - افشاگری خواننده استیج من و تو از پشت صحنه این تلویزیون + فیلم ... برنامه زنده امشب مسابقه خوانندگی من و تو با نام استیج شركت كننده ای درِ پخش ...

افشاگری خواننده استیج من و تو از پشت صحن-باشگاه ... - خبر پو

khabarpu.com/n.php?...افشاگری-خواننده-استیج-من-و...
Translate this page
افشاگری خواننده استیج من و تو از پشت صحنه این تلوزیون + فیلم · نجات پسربچه چهارساله ازدست آدم ربا · ضبط گواهینامه رانندگی با 75 نمره منفی در زنجان.

دانلود کلیپ افشاگری برنامه استیج من و تو جمعه 9 بهمن 94 ...

download2016movie.ir/.../دانلود-کلیپ-افشاگری-بر...
Translate this page
2 days ago - این افشاگری شرکت کننده من وتو با اعتراض شدید مجریان برنامه همراه ... فیلم و عکس پشت پرده سولماز در استیج ... عکس بازیگران و خوانندگان در اینستاگرام دی ماه94, 0, 3759, wix … ... اولین حضور سوزی در برنامه های تلویزیونی بعد از افشای رابطـــــه اش .... رسوایی-چند-باره-برای-شبکه-من-و-تو-پشت-صحنه-هایی-از…

افشاگری خواننده استیج من و تو از پشت صحنه این تلویزیون ...

googleup.mihanblog.com/post/1610
Translate this page
23 hours ago - ٤٥ mins ago - فیلمافشاگری خواننده استیج من و تو از پشت صحنه این تلویزیوناین بار شرکت کننده ایی به نام سولماز در مسابقه خوانندگی این ...

افشاگری خواننده استیج من و تو از پشت صحنه این تلویزیون + ...

www.sarbehava.ir/1394/11/11/4405
Translate this page
15 hours ago - افشاگری خواننده استیج من و تو از پشت صحنه این تلویزیون ... www.yjc.ir › فیلم و صوت › فیلم و صوت ۱۰ ساعت پیش - این بار شرکت کننده ایی به ...

افشاگری سولماز خواننده برنامه استیج شبکه من و تو / فیلم عکس

www.yeknice.com/.../افشاگری-سولماز-خواننده-برنامه...
Translate this page
22 hours ago - افشاگری سولماز خواننده برنامه استیج شبکه من و تو / فیلم عکس/افشاگری سولماز در ... این تلویزیون لندنی ؛من و تو را تهدید به افشاگری کرد. ... درِ پخش زنده آواز نخواند و از اتفاقات که پشت پرده هست انتقاد کرد. و صحنه را ترک کرد.

دانلود کلیپ افشاگری خواننده استیج من و تو از پشت صحنه این ...

kahlek.ir/index.php/news502252
Translate this page
17 hours ago - ویدیو کلیپ افشاگری خواننده استیج من و تو از پشت صحنه این تلویزیون دانلود فیلم افشاگری خواننده استیج من و تو از پشت صحنه این تلویزیون ...

افشاگری خواننده استیج من و تو از پشت صحنه این تلویزیون + ...

www.khabartab.com/.../افشاگری-خواننده-استیج-من-و...
Translate this page
پسر فابیوس در ارتباط با اتهامات جعل سند، تقلب و پولشویی در دادگاه حاضر شد · حدود 80 درصد ... افشاگری خواننده استیج من و تو از پشت صحنه این تلویزیون + فیلم.

ایران خبر - اعتراض به پشت پرده های "من و تو" در برنامه استیج

www.irankhabar.ir/.../اعتراض-پشت-پرده-های-برنامه-ا...
Translate this page
2 days ago - صوت و فیلم ... این شركت كننده ﺗﺮﺍﻧﻪ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﻧﺨﻮﺍﻧﺪ و به نشانه اعتراض به ﭘﺸﺖ ﭘﺮﺩﻩ ها برنامه ﺭﺍ ﺗﺮﮎ ﮐﺮﺩ. ... افشاي سوابق پورنوگرافي يكي از مديران اصلي من و تو + اسناد ... وی مدعی شد حکومت ایران بافیلتر کردن سایت ببین تی وی موجب شد تا این تلویزیون با شکست مواجه گردد. .... عکس/ سالار عقیلی با خوانندهزن ایرانی.

افشاگری خواننده زن درباره پشت صحنه من و تو + فیلم | خبر 5

khabar5.com/News/719216/b
Translate this page
1 day ago - افشاگری خواننده زن درباره پشت صحنه من و تو + فیلم ... به نام سولماز در مسابقه خوانندگی این تلویزیون لندنی ؛من و تو را تهدید به افشاگری کرد. ... در برنامه زنده امشب مسابقه خوانندگی من و تو با نام استیجشركت كننده ای درِ پخش زنده ...

افشاگری خواننده استیج از پشت صحنه من و تو - تیتریک

titre1.ir › گوناگون › خواندنی ها
Translate this page
1 day ago - کسانی که، فيلم "محمد (ص)" را ندیده حرام مي كنند (۱ نظر) ... افشاگری خواننده استیج از پشت صحنه من و تواین بار شرکت کننده ایی به نام سولماز در مسابقه خوانندگی این تلویزیون لندنی ؛من و تو را تهدید بهافشاگری کرد. ... این افشاگری شرکت کننده من وتو با اعتراض شدید مجریان برنامه همراه بود تا جایی که وی را به غیر ...

امروز - صالحین

nardebil.salehin.ir/?p=717
Translate this page
23 hours ago - افشاگری خواننده استیج من و تو از پشت صحنه این تلویزیون =فیلم ... زنده آواز نخواند و از اتفاقات كه پشت پرده هست انتقاد كرد و صحنه را ترك كرد. این ...

افشاگری خواننده استیج من و تو از پشت صحنه این تلویزیون + ...

www.news.2sib.in/item.php?id=185985
Translate this page
افشاگری خواننده استیج من و تو از پشت صحنه این تلویزیون + فیلم. 12 minutes ago فرهنگی فرهنگی هنری 1. خواندن ادامه مطلب در فرهنگی هنری ...

افشاگری خواننده استیج من و تو از پشت صحنه این تلویزیون + ...

webdon.ir/?p=55825
17 hours ago - ... افزونه تخلیه کش · افزونه و پلاگین · افشاگری خواننده استیج من و تو از پشت صحنه این تلویزیون + فیلم · افشای طرح عربستان، موساد و سیا برای ...

علت خداحافظی سولماز از استیج برنامه من و تو + فیلم | زد ایکس ان

www.zxn.ir/علت-خداحافظی-سولماز-از-استیج-برنامه-م...
Translate this page
3 hours ago - خبر خداحافظی سولماز از مسابقه استیج من و تو / فیلم عکس ..... افشاگری خواننده استیج من وتو از پشت صحنه این تلویزیون + فیلماین بار شرکت ...

افشاگری خواننده استیج من و تو از پشت صحنه این تلویزیون + ...

new4news.poosms.ir/page-36773.html
Translate this page
8 hours ago - استیج ,افشاگری ,صحنه ,فیلم ,خواننده ,تلویزیون ,خواننده استیج ,افشاگری خواننده ,شرکت کننده ,مسابقه خوانندگی ,برنامه استیج ,افشاگری خواننده ...

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3232
  • کل نظرات : 46
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 139
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 1,443
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 9
  • بازدید ماه : 8,766
  • بازدید سال : 54,176
  • بازدید کلی : 2,536,279